اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معلمان نمونه و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در جم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: معلمان نمونه و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در جم تجلیل شدند.

معلمان نمونه و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرماندار جم در آیین تجلیل از مقام معلمان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت اظهار داشت: معلمان نقش تاثیرگذاری در سطح جامعه بر عهده دارند و اگر معلمان شایسته و دلسوزی داشته باشیم جامعه به سمت رشد و تعالی حرکت می‌کند.

خلیل عبداللهی به تشریح شخصیت ارزشمند معلم شهید استاد مرتضی مطهری پرداخت و افزود: به فرمایش امام راحل (ره) تمامی کتاب‌ها و آثار شهید مطهری خوب، تاثیرگذار و قابل تأمل است.

فرماندار جم با بیان اینکه از ابتدای خلقت هر روز، روز معلم است خاطر نشان کرد: در ایران اسلامی این روز مصادف با سالروز شهادت پاره تن امام راحل، شهید مرتضی مطهری است که علم و شهادت از ویژگی‌های بارز و اخلاقی این فیلسوف بزرگ است.

عبداللهی به تشریح شأن و منزلت معلم از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: خداوند متعال نسبت به شأن و مقام عالم و متعلم عنایت خاصی مبذول داشته و آنان را بر سایر طبقات ممتاز ساخته و همواره به شخصیت معلمین ارج نهاده است.

وی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) به عنوان بزرگترین معلم تاریخ، عظمت و جایگاه معلمان را برای ما دوچندان می‌کند و همه باید معلمان را تکریم کنند.

عبداللهی ادامه داد: معلم جزو افرادی است که همیشه دغدغه تعالی جامعه را دارد و اگر به فکر ساختن ایران هستیم باید به جایگاه آن ارزش دهیم.

رئیس شورای اموزش و پرورش شهرستان جم تاکید کرد: خوشبختانه ایران به برکت انقلاب اسلامی مراحل پیشرفت کشور را طی کرده و روزبه‌روز این توسعه را سرعت می‌بخشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمین و فرهنگیان اظهار داشت: معلمین همواره به کار تعلیم و تربیت مشغول هستند و باید با درک معرفت این جایگاه مهم به رسالت خطیر خود در این مسیر ثابت قدم باشند.

حسین اسکندری افزود: در هفته جاری برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت معلمان در نظر گرفته‌ایم که تعدادی از این برنامه‌ها برگزار شده و تعدادی نیز در روزهای آینده انجام می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول