اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم

معلمان مدارس شاهد زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته معلم از معلمان مدارس شاهد تجلیل شد.

معلمان مدارس شاهد زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه فعالان طرح شاهد زحمات زیادی را برای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌کشند، اظهار داشت: به دلیل وجود شرایط ویژه در جامعه شاهد و ایثارگری و مدارس شاهد معلمان این مدارس شایسته تقدیر هستند.

حیدر غفاری‌راد با بیان اینکه استاد مطهری بزرگ‌ترین شرق‌شناس زمان و یک دانشمند فرزانه بود، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در مقام این شهید بزرگ بیانات ارزشمندی دارد که بیانگر ارزش این استاد برجسته و فاخر است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) کمتر کسی را به اندازه استاد مطهری ستوده است، ادامه داد: یاد و خاطره و نام نیک این شهید عالم همواره در میان ایرانیان زنده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به استاد شهید شهریاری تاکید کرد: استاد شهریاری یکی از چهره‌های ماندگار استان زنجان است که به حق معلم والا و شایسته‌ای بود.

وی در ادامه سخنان خود به علوم مختلف اشاره کرد و افزود: علوم اسلامی و غیر اسلامی وجود ندارد و انسان باید در محور اصلی علم یعنی معرفت خداوند گام بردارد.

غفاری‌راد اظهار داشت: اگر تربیت و آموزش نباشد انسان در مسیر صحیح خود هدایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انسان در هیچ زمانی از وجود معلم بی‌نیاز نیست، تصریح کرد: معلمان چراغ هدایت انسان‌ها به شمار می‌روند و شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول