اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

هنر معلم تربیت انسان‌های کارآمد است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هنر معلم تربیت انسان‌های کارآمد و ارزشمند است.

هنر معلم تربیت انسان‌های کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز احمدی بعد از ظهر در مراسم تجلیل از مربیان پیشکسوت فنی و حرفه‌ای استان زنجان، اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است که باید به عنوان یکی از فعالیت های تاثیر گذار جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معلم تربیت نسل های آینده را بر عهده دارد، افزود: تربیت انسان های شایسته و تاثیر گذار از وظایف معلمان به عنوان هادیان جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت تجلیل از مقام شامخ معلم در جامعه تاکید کرد و افزود: معلم از هنر خود برای تربیت نسل‌های آینده جامعه استفاده می‌کند تا افرادی شایسته را به جامعه تحویل دهد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های جهانی از هر هنری برای تصرف مغزها بهره می‌گیرند، خاطرنشان کرد: باید از هنرمندی معلمان نیز در تربیت انسان‌های کارآمد استفاده کرد.

احمدی تصریح کرد: اگر ایرانیان علم و دین را با هم تلفیق کرده و از هر دو معنا استفاده کنند، عرصه جهانی را تصرف می کنند،  تلفیق این دو معنا موجب کشف مرزهای علم و فناوری می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها سلاح ما در برابر دشمنان قسم خورده داشتن ایمان و روحیه خود باوری است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌های دشمنان با روحیه ایمان و شهادت ایستادگی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از معلم به عنوان خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نام برد و افزود: تربیت نیروهایی ارزشمند برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از وظایف معلمان است.

وی با بیان اینکه ادامه راه انقلاب اسلامی مدیون معلمان است، افزود: معلمان در صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره پیشگام هستند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول