اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم انجام شد

تقدیر از 626 معلم نمونه کشوری در البرز

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرارسیدن هفته معلم از 626 معلم نمونه شاغل در استان البرز که هم در سطح استانی و هم کشوری نمونه انتخاب شده‌اند، تقدیر شد.

تقدیر از 626 معلم نمونه کشوری در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تقدیر از این معلمان نمونه شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار، معاونان استاندار، رئیس و معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

این فرهنگیان شاغل در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان البرز براساس شاخصه‌های ملی و کشوری حائز رتبه‌های برتر شده و در سطح استانی و ملی به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

* معلمان ایران جهادی عمل می‌کنند

رئیس اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه معلمان کشورمان این است که وظایف خود را با روحیه جهادی و ایثارگونه انجام می‌دهند.

اکبر حلیمی افزود: از سوی دیگر نظام آموزشی ایران تفاوت‌ بسیاری با دیگر نظام‌های آموزشی به ویژه در غرب داشته و نگاه اصلی ما تربیت افراد متعهد و متخصص است.

وی تصریح کرد: فرهنگیان کشور و معلمان ما با کم‌ترین امکانات و با کار جهادی تاکنون توانسته‌اند که از عهده این وظایف خطیر برآیند که این امر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

* موفقیت‌های علمی کشور مرهون تلاش معلمان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای بزرگ علمی کشور به ویژه در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، دانش هوا و فضا و هم‌چنین ساخت تسلیحات دفاعی اشاره کرد و گفت: تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش معلمانی است که با کم‌ترین امکانات در سراسر کشور به انجام وظیفه مشغول هستند.

رئیس اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان تلاش‌ها و ایثار جامعه فرهنگیان کشور باشیم و خوش‌بختانه دولت نیز اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات این عزیزان داشته است.

* 2500 مدرسه در استان البرز هوشمند شده است

حلیمی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد فعالیت آموزش و پرورش استان البرز پرداخت و گفت: اگر چه استان البرز به تازگی تأسیس شده اما اقدامات بزرگی در این استان برای کاهش فاصله با مناطق دیگر انجام شده است.

حلیمی افزود: یکی از اقدامات ما هوشمندسازی 2 هزار و 500 مدرسه است که تأثیر بسیاری در افزایش کیفی آموزش‌ها به دانش‌آموزان داشته است.

وی در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر تمام تمهیدات لازم برای تغییر نظام آموزشی از سیستم ابتدایی پنج‌ ساله به سیستم شش ‌ساله در استان البرز انجام شده است و سال تحصیلی آینده با هیچ مشکلی این تغییرات را اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول