اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

هفته معلم فرصتی برای قدردانی از ایثارگری‌ آنها‌ست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: هفته معلم فرصتی برای قدردانی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های این قشر است.

هفته معلم فرصتی برای قدردانی از ایثارگری‌ آنها‌ست

عبدالله عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه هفته معلم فرصتی برای قدردانی از تلاش‌ها و ایثارهای این قشر است، اظهار داشت: شرافت معلم زمانی اهمیت دارد که بتواند شأن خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار سازد.

عسکری با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته در مقطع ابتدایی این شهرستان اظهار داشت: فضاهای آموزشی در راستای تبدیل آن‌ها از حالت چرخشی به شیفت ثابت صبح ساماندهی  و 38 مدرسه از شیفت خارج شدند.

وی افزود: همچنین تجهیزات آموزشی از قبیل کیت‌های آموزشی، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر و مجموعه‌های آموزشی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی توزیع شد.

عسکری با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال گذشته خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره جابربن‌حیان و نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان دوره ابتدایی‌ که 9 طرح آن به مرحله استانی نیز راه پیدا کردند و در سال گذشته رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: کمیته اجرایی طرح اجرای نظام جدید آموزشی تشکیل و ابلاغ اعضای کمیته‌ها نیز صادر و جلسات کمیته‌ها به ‌صورت مستمر تشکیل شد.

عسکری ابراز داشت: تمام مدیران مدارس و مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی پیرامون طرح شش، سه، سه توجیه شدند.

وی با اشاره به حضور همکاران حوزه اداری در جلسات انجمن اولیا و مربیان مدارس در راستای تبیین اهداف استقرار نظام جدید آموزشی اذعان داشت: جلسه شورای آموزش و پرورش پیرامون استقرار نظام جدید آموزش و پرورش نیز تشکیل شد.

عسکری با بیان اینکه کمبود فضاهای آموزشی و برنامه‌ریزی برای رفع مشکل کمبود فضا نیز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بررسی وضعیت نیروی انسانی و همچنین برنامه‌ریزی در راستای رفع کمبود نیرو برای سال تحصیلی 92-91 نیز انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی و انتخاب آموزگاران برای تدریس پایه ششم به منظور آموختن آموزش‌های لازم اظهار داشت: جشن روز جهانی کودک به صورت نمادین در پارک ترافیک جیرفت برگزار شد.

عسکری با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی خلاقیت‌ها به مدت 2 روز تصریح کرد: از مدرسان حوزه قم برای آموزش مفاهیم قرآنی به مربیان پیش دبستانی نیز استفاده شد.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 جلد کتاب برای نوآموزان و 670 جلد کتاب برای غنچه‌ها توزیع شده است، افزود: جلسه توجیهی جشنواره الگوهای برتر تدریس برگزار و سی‌دی آموزشی جشنواره نیز توزیع شد.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول