اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته معلم

16 معلم نمونه بهار تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 16 معلم نمونه شهرستان بهار تجلیل شدند.

16 معلم نمونه بهار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه همایش تجلیل از معلمان نمونه، ایثارگر و بسیجی شهرستان بهار در محل کانون میعاد شهر بهار برگزار شد.

در این همایش از 16 معلم نمونه شهرستانی تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در این همایش گفت: در فرهنگ اسلامی ما قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین کتاب انسان‌ساز برای هدایت بشر به بهترین شکل ممکن جایگاه و مقام معلم را ترسیم کرده است.

علی ‌زارعی روز معلم را فرصت بسیار خوبی برای تبیین جایگاه و مقام معلم عنوان کرد و افزود: معلمان قشر با اخلاص و با ارزشی هستند که با تربیت انسان‌ها سر و کار دارند و همه باید تلاش کنند در کنار آخرین یافته‌های علمی تعلیم به تربیت معنوی و مذهبی نسل‌های آینده کشور نیز مبادرت ورزند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز نیز درباره مقام معلم گفت: نقش معلم احیاگری و حیات‌بخشی است که باید به رویکردهای تربیتی توجه بیشتری شود و معلمی بزرگ‌ترین تولیدکننده سرمایه است.

معصومه معصومیان اضافه کرد: تحول بنیادین توسط خرد جمعی معلمان جمع‌آوری شده و سه ارزش نظم‌پذیری، کرامت انسانی و صداقت در این تحول تعریف شده و این سند باید در کلاس‌های درس عملیاتی شود که معلمان نقش موثری در این زمینه دارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول