اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

4 هزار معلم دانش‌آموزان جیرفتی را تعلیم می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: 4 هزار معلم کار تعلیم و تربیت را در 2 هزار و 477 کلاس درس در شهرستان جیرفت عهده‌دار هستند.

4 هزار معلم دانش‌آموزان جیرفتی را تعلیم می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالله عسکری عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار جیرفت اظهار داشت: باید همه معلمان تلاش کنند تا به مقامی که در احادیث و روایات برای این شخصیت برشمرده شده است، دست یابند.

وی با بیان اینکه خداوند خود را معلم معرفی کرده است، افزود: این قشر باید وظیفه حقیقی خود را بشناسند و در راستای رسیدن به آن گام بردارند.

عسکری تصریح کرد: شهرستان جیرفت جایگاه نسبتاً خوبی در رتبه‌بندی مسائل علمی و پرورشی در سطح کشور دارد.

وی بیان داشت: استعداد و توانمندی دانش‌آموزان شهرستان جیرفت و تلاش معلمان دلسوز نتیجه داده و از نظر علمی به جایگاه مطلوبی دست یافته است.

عسکری بیان کرد: با همت تمام فرهنگیان شهرستان این روند را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم طرح تحول بنیادین را که از مطالبات مقام معظم رهبری است، اجرایی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: برای اجرای طرح 3-3-6در شهرستان جیرفت همه شرایط فراهم شده است و مهر ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

عسکری عنوان کرد: امیدواریم همان‌گونه که در سایر حوزه‌ها در کشور پیشرو بوده‌ایم در اجرای این طرح نیز بتوانیم موفق شویم.

وی تعداد دانش‌آموزان شهرستان جیرفت را 45 هزار و 584 نفر دانست و اذعان کرد: با توجه به فصل گرما تلاش شده است تا تمام مدرسه‌ها به سیستم سرمایشی مجهز باشند.

عسکری همچنین تعداد مدرسه‌های شهرستان را 746 باب ذکر و خاطر نشان کرد: 261 پیش‌دبستانی و 485 مدرسه در مقاطع دیگر در شهرستان جیرفت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 477 کلاس درس در شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: 4 هزار معلم شاغل و یک‌هزار و 430 معلم بازنشسته نیز در شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول