اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاکدشت صورت می‌گیرد

تجدید میثاق با شهدای فرهنگی در هفته معلم / غبار روبی مزار شهدای فرهنگی

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، دانش‌آموزان بسیجی شهرستان پاکدشت از مزار شهدای فرهنگی غبار روبی می‌کنند.

تجدید میثاق با شهدای فرهنگی در هفته معلم / غبار روبی مزار شهدای فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با هفته گرامیداشت مقام مقام لحظاتی پیش در ادامه برنامه‌هایی که به مناسبت هفته معلم در شهرستان پاکدشت اجرا می‌شود، دانش‌آموزان بسیجی پایگاه‌های بسیج مستقر در مدارس این شهرستان، طی مراسمی از مزار شهدای فرهنگی غبار روبی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عامل عمده بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا شده و نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی، با وجود فاصله سنی زیادی که با دوران دفاع مقدس و با شهدا دارند همواره به این اسطوره‌های ارزنده ارادت دارند و تقویت این دیدگاه و فرهنگی غنی ایثار و شهادت موجب دفع هوشیارانه خطرات از جامعه و کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌شود.

محمدرضا جوادی گفت: معلمان که در جای جای تاریخ پر افتخار ایران اسلامی حضورشان همواره تاثیرگذار بوده، طی هشت سال سراسر افتخار دفاع مقدس نیز به خوبی نقش خود را ایفا کرده و حضور دانش‌آموزان در گلستان شهدای ده امام شهرستان پاکدشت، در این ایام تجدید میثاق با این شهدا و احترام به فرهنگ شهادت است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول