اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کهنوج:

3 معلم در کهنوج نمونه استانی و کشوری شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ‌کهنوج گفت: در سال جاری اداره آموزش و پرورش کهنوج 27 معلم نمونه در سطح شهرستان دارد که یک نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری و دو نفر نمونه استانی معرفی شدند.

3 معلم در کهنوج نمونه استانی و کشوری شدند

محمود دیناری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمی شغل نیست بلکه تعهد و عشق و هنر و توانمندی و خداوند نخستین معلم بشر است.

وی با بیان اینکه گردهمایی بزرگ معلمان شهرستان کهنوج 17 اردیبهشت ماه با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از معلمان نمونه تجلیل می‌شود.

دیناری تصریح کرد: در سال جاری اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج 27 معلم نمونه در سطح شهرستان دارد که یک نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری و دو نفر نمونه استانی معرفی شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهنوج ابراز داشت: در مراسم بزرگداشت روز معلم علاوه بر معلمان نمونه از تعداد زیادی از معلمان تجلیل می‌شوند علاوه بر اینکه در مدارس نیز تجلیل از معلمان با حضور مسئولان در طول هفته اجرا می‌شود.

دیناری در ارتباط با شایعاتی که در زمینه استخدام نیرو در شهرستان است، خاطرنشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش فعلا هیچ‌گونه استخدامی ندارد و استخدام فقط با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و با یک ردیف استخدامی از وزارتخانه صورت می‌گیرد.

وی در مورد نظام آموزشی جدید نیز اظهار داشت: در سال آینده نظام آموزشی جدید بر مبنای شش سال ابتدایی، شش سال متوسطه اول و متوسطه دوم که با عنوان طرح شش، سه، سه اجرا می‌شود، خدمات کار اجرای آن با عنوان برنامه‌ریزی برای فضای آموزشی مورد نیاز و نیروی انسانی در جلسات متعدد انجام شده است  و با توجه به تغییرات محتوای درسی قبل از آغاز سال تحصیلی آموزش‌های لازم به معلمان داده می‌شود.

دیناری گفت: در شهرستان کهنوج مدارس از نظر آموزشی و‌ پژوهشی در سطح خوبی قرار دارد و در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جاری 12 آموزشگاه مجهز به امکانات کلاس هوشمند شدند که تاثیر خود را بر آموزش گذاشته است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول