اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع تحکیم بنیان خانواده

36 گفتمان دینی در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری 36 گفتمان دینی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در سال جاری خبر داد.

36 گفتمان دینی در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این گفتمان‌ها به منظور تقویت باورهای دینی در بین اعضای خانواده و برای 8 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و نمازگزاران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور استحکام‌بخشی به نهاد خانواده همچنین سلسله نشست‌های تحکیم نهاد خانواده در کلاس‌های اوقات فراغت در میان دبیرستان‌‌های دخترانه و پسرانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزاری مسابقه بین نمازگزاران با موضوع طلاق و خانواده، آموزش مداحان با موضوع طلاق و تحکیم نهاد خانواده، تهیه لوح فشرده از آموزه‌های قرآنی در قالب بسته‌های فرهنگی و توزیع در مساجد، برگزاری نشست توجیهی برای ائمه جماعات مساجد فعال اراک را از دیگر برنامه‌های این اداره در راستای تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد.

سرلکیان گفت: بیان معضلات و تبعات طلاق در طرح شبکه تبلیغی مدارس، برگزاری دوره‌های آموزشی برای روحانیون طرح‌های مستقر و هجرت، حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع طلاق، اجرای پژوهش میدانی با موضوع بررسی علل و عوامل طلاق، برگزاری برنامه آموزشی برای هیئت‌های مذهبی با موضوع طلاق و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برای مؤسسات و خانه‌های قرآنی روستایی و شهری از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان به منظور کاهش طلاق است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول