اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 150 گفتمان دینی در شهرها و روستاهای دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 150 گفتمان دینی در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان خبر داد.

برگزاری 150 گفتمان دینی در شهرها و روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان توان و پتانسیل‌های بالای مذهبی دارد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان شکوفایی این توانایی‌ها را مد نظر قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در سال‌های اخیر توسعه و بهبود وضعیت مذهبی و فرهنگی شهرستان دشتستان را به دنبال داشته و شاهد فعالیت‌های چشمگیری در حوزه فعالیت‌های مذهبی شهرستان بوده‌ایم.

محمودی‌نیا بیان داشت: هماهنگی و رایزنی در زمینه فعالیت‌های سازمان و واحدهای وابسته، تهیه و انتشار تقویم مناسبت‌های مذهبی در دو نوبت از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در سال جاری بوده است.

وی اضافه کرد: پوشش خبری و تصویری مراسم و برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان و نهادهای وابسته از مسائل و رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در زمینه گسترش آشنایی مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان دشتستان با عملکرد اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را فراهم آورده است.

این مسئول برگزاری نشست‌های گفتمان دینی را از مهم‌‌ترین رویکردهای تبلیغات اسلامی دشتستان دانست و ابراز داشت: در این راستا شاهد برگزاری بیش از 150 گفتمان دینی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان و پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها بوده‌ایم و در تمام این برنامه‌ها مردم شریف شهرستان دشتستان خصوصا نسل جوان حضوری فعال و مستمر داشته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در حوزه نشر مقالات دینی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد انتشار بیش از 12 مقاله در حوزه‌های دینی در شهرستان دشتستان بوده‌ است.

محمودی‌نیا گفت: گسترش فعالیت‌های مذهبی شهرستان یکی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی است و با تمام توان و ظرفیت در این راستا اقدامات مربوطه را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول