اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

کیفیت گفتمان‌های دینی افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: کیفیت گفتمان‌های دینی افزایش یافته است.

کیفیت گفتمان‌های دینی افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی در اختتامیه جشنواره نشریات هسته‌های فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال جذب جوانان و کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه هستند و از همه امکانات و پتانسیل‌های خود در این امر بهره گرفته‌اند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان مهم‌ترین قشر جامعه هستند و به همین دلیل نیز تمرکز دشمنان بر روی این قشر است و دشمن می‌خواهد جوانان را از نظام جدا کند.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی و افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی امری لازم برای جذب جوانان است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

حمادی با تقدیر از فعالیت‌های مسئولان تبلیغات اسلامی استان برای جذب جوانان به گفتمان دینی تصریح کرد: گسترش گفتمان‌های دینی و افزایش کیفیت گفتمان‌ها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و در سال جاری شاهد افزایش کیفی این برنامه‌ها هستیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی جوانان و نوجوانان را از حیله‌ها و دام‌های دشمن دور نگه داریم.

معاون تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز بیان کرد: جشنواره نشریات برتر هسته‌های فرهنگی در سال‌های آینده نیز تداوم می‌یابد و تلاش داریم کیفیت کار را بالاتر ببریم.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد گفت: هسته‌های فرهنگی استان فراتر از حد انتظار عمل کرده‌اند و آثار بسیار خوبی خلق کرده‌اند که انتظار داریم با افزایش اعتبارات فرهنگی شاهد بهبود فعالیت‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اعتبار هر هسته فرهنگی در طول سال 250 هزار تومان است که امیدوار هستیم این میزان افزایش یابد.

در ادامه این جشنواره از مسئولان و متولیان نشریات برتر هسته‌های فرهنگی استان تجلیل شد و بخش شبانکاره به عنوان نخست در سطح استان بوشهر دست یافت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول