اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام شد

برگزاری 166 گفتمان دینی در سمنان

خبرگزاری فارس: کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری 166 گفتمان دینی در سال جاری در این استان خبر داد.

برگزاری 166 گفتمان دینی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حمید عبداللهیان پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به اینکه در سال جاری 166 گفتمان دینی در سطح استان سمنان برگزار شده است، افزود: از این تعداد گفتمان، 16 جلسه مخصوص دانشجویان و طلاب و 130 گفتمان نیز برای دانش‏آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه گفتمان‏های دانشجویی در مساجد و حوزه‏های علمیه و گفتمان‏های دانش‏آموزی در مدارس برگزار شده است، اظهار کرد: علاوه بر آن، 20 گفتمان دینی نیز در مساجد و مراکز فرهنگی برگزار شد.

عبداللهیان ادامه داد: حجاب و عفاف، عرفان‏های کاذب، وهابیت، بهائیت، شیطان‏پرستی، تقریب مذاهب و حضور حداکثری در انتخابات از جمله موضوعات گفتمان‏های برگزار شده در استان سمنان در سال جاری بوده است.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: باید نسبت به ترویج تعالیم اسلامی و معارف دینی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و بصیرت‌افزایی در دانشجویان تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی‌های گسترده برای انحراف جوانان نقشه کشیده‌اند و باید با هوشیاری در برابر آنها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول