اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه فاطمه است/10

از برپایی ایستگاه‏های صلواتی تا برگزاری گفتمان‏های دینی

خبرگزاری فارس: استان سمنان در سالروز شهادت بانوی دو سرا حال و هوای خاصی به خود گرفته است و جوانان سمنانی از برپایی ایستگاه‏های صلواتی تا برگزاری گفتمان‏های دینی، خود را وقف بانوی مکرم اسلام کرده‏اند.

از برپایی ایستگاه‏های صلواتی تا برگزاری گفتمان‏های دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز ایستگاه صلواتی به همت پایگاه صاحب‏الزمان(عج) حوزه بسیج علی بن ابیطالب(ع) شاهرود برپا شد.

محمدقاسم مؤیدی، مسئول روابط عمومی حوزه علی بن ابیطالب(ع) شاهرود با بیان این مطلب گفت: در گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، پایگاه صاحب‏الزمان(عج) منطقه باغ‏زندان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در محل پایگاه کرده است.

وی با بیان اینکه در کنار این ایستگاه، نوشتن نام و القاب بی‏بی دو عالم با استفاده از کلیشه بر روی شیشه خودروها نیز انجام می‏گیرد، افزود: با توجه به تأکید در گرامیداشت ایام شهادت بی‏بی دو عالم این برنامه نیز انجام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حوزه علی بن ابیطالب(ع) شاهرود افزود: پیش‏بینی می‏شود در این مدت بیش از 3 هزار نفر پذیرایی شوند و بیش از یک هزار خودرو به نام و القاب حضرت زهرا(س) مزین شود.

وی گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در تمام پایگاه‏های مقاومت تابع حوزه علی(ع) برگزار می‏شود و بسیجیان حضور گسترده‏ای در این مراسم دارند، چرا که بسیجیان با تأسی به الگوی خود حضرت فاطمه(س) با حضورشان حمایت از ولایت را سرلوحه خود می‏دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، هم‌چنین دبیر اجرایی گفتمان‏های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری چهار گفتمان دینی به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان شاهرود خبر داد.

مهدی رضایی با بیان اینکه چهار گفتمان دینی در شاهرود برگزار می‏شود، افزود: این تعداد گفتمان با مباحثی پیرامون فضائل و شخصیت حضرت زهرا(س) برپا می‏شود.

وی تصریح کرد: این گفتمان‏ها در دبیرستان‏های علوم و معارف اسلامی صدرا، دبیرستان دخترانه عفاف، مدرسه علمیه امام صادق(ع) خواهران و مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) خواهران شاهرود برگزار می‏شود.

دبیر اجرایی گفتمان‏های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: توسعه گفتمان‏های دینی در مدارس در ترویج فرهنگ معارف اسلامی مؤثر است.

رضایی اظهار داشت: برگزاری گفتمان‏های دینی یکی از بهترین راه‏ها در پاسخ‌گویی به شبهات دینی قشر جوان و اقشار مختلف جامعه است.

وی گفت: در یک جمع‏بندی کلی، هدف از برگزاری گفتمان‏های دینی شناخت نیازهای مخاطب و پاسخ‌گویی به شبهات نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول