اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

امامزاده اسماعیل شماع زنجان احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امامزاده اسماعیل شماع زنجان احیا می‌شود.

امامزاده اسماعیل شماع زنجان احیا می‌شود

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ضمن بازدید معاون امور بقاع و مساجد سازمان اوقاف و امور خیریه از امامزاده اسماعیل شماع واقع در دبیرستان شریعتی زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور احیای این امامزاده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای حضور معاون امور بقاع و مساجد سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته است، افزود: بازدید از یک مسجد در خرم‌دره که در طرح افتاده است از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اذعان داشت: این مسجد در طرح قرار گرفته و در صورتی که تصمیم‌های لازم و کارشناسی‌ها از سوی معاون سازمان اوقاف انجام شود، در صورت صلاحدید این مسجد تبدیل به احسن می‌شود.

وی بازدید از قیدار نبی را از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف با حضور معاون سازمان اوقاف عنوان کرد و افزود: بازدید از دبیرستان شریعتی و انجام اقدامات اولیه در راستای احیای این امامزاده از دیگر برنامه‌ای اجرایی این اداره کل است.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان در سال جاری اظهار کرد: برگزاری سوگواره یاس نبوی که با استقبال خوبی نیز از سوی مردم مواجه شد، یکی از برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در دو ماهه نخست سال جاری بود.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای فصول مختلف سال اضافه کرد: یکی از اهدافی که در اجرای برنامه‌های اداره کل اوقاف پیگیری می‌شود، تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول