اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف بشرویه خبر داد

اجرای طرح مودت در امامزاده نجمه خاتون (س) روستای مجد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه از اجرای طرح مودت در امامزاده نجمه خاتون (س) روستای مجد خبر داد و گفت: این طرح با همکاری اداره اوقاف و هیئت امنای بقعه برگزار می‌شود.

اجرای طرح مودت در امامزاده نجمه خاتون (س) روستای مجد

حجت‌الاسلام داد‌خدا‌ خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: این طرح با هدف شناساندن اهمیت و قداست بقاع متبرکه و آگاهی مردم نسبت به مشکلات موجود در بقاع و التفات آنها به اهل بیت پیامبر (ع) و همچنین جلب و جذب کمک‌های مردمی و خیران برای عمران و آبادانی و توسعه بقاع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح یک همایش صمیمی با خیران و بانیان بقعه‌ساز است که بهترین میدان عشق ورزیدن در راستای آباد‌ کردن بقاع متبرکه توسط خیران و واقفان است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه تصریح کرد: این امامزادگان در راستای حفظ و صیانت از دین اسلام و مذهب تشیع زحمات زیادی متحمل شده‌اند که حاصل آن زحمات و مشقت‌ها، امنیت و آسایش را برای نسل امروز به ارمغان آورده‌اند و لذا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید با خدمت‌رسانی مطلوب و آبادانی مقابر آنها این دین را نسبت به آن بزرگواران ادا کرد.

خدایی با اشاره به اینکه اجرای طرح مودت یکی از فرصت‌های مناسب در بقاع متبرکه است، افزود: از آن جایی که آحاد مردم علاقه، اعتقاد قلبی و حس مودت نسبت به خاندان اهل بیت (ع) دارند و این اعتقاد از گذشته‌های دور در اداره و آبادانی اماکن مقدسه تجلی کرده است و از طرفی نذورات ضریح و صندوق بقاع متبرکه و اعتبارات عمرانی دولتی کفاف انجام کلیه امورعمرانی آنها را نمی‌دهد لازم است طرح مودت با همکاری هیئت امنای بقاع و اماکن متبرکه با دعوت و حضور خیران بقعه‌ساز و دیگر مخاطبان در محل بقاع متبرکه برگزار شود.

وی اجرای طرح‌های برکت، گلریزان و احسان را یادآور شد و افزود: اجرای این طرح‌ها باید به فراخور موقعیت و فرهنگ هر شهرستان نهادینه شود و نقش مشارکت مردم و دولت در آبادانی و عمران بقاع متبرکه تقویت شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول