اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

34 امامزاده قزوین زیر پوشش سازمان اوقاف درمی‌آیند

خبرگزاری فارس: تا پایان سال 91 ارتباط 34 امامزاده شاخص استان قزوین با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برقرار می‌شود.

34 امامزاده قزوین زیر پوشش سازمان اوقاف درمی‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مسئول فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل با بیان این مطلب، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر عمل امینانه به اجرای نیات واقفان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، یکی از اقدامات این اداره کل به‌روزرسانی و ویرایش اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه است.

احمد محمدی در خصوص تسریع در امور خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع گفت: با راه‌اندازی این سامانه همه خدمات اعم از پرداخت وجه، ابلاغ کارشناسی و اخذ سند اجاره و ... مکانیزه شده و به سرعت قابل دسترسی می‌باشد.

این مقام مسئول در خصوص تهیه تجهیزات مورد نیاز این سامانه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری، چهار دستگاه Server به منظور ساماندهی تجهیزات رایانه‌ای و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال و مشکلات ناشی از استفاده غیر اصولی از حافظه‌های جانبی در ادارات تابعه تهیه و نصب شده است.

محمدی در خصوص خدمات فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گفت: در سال 90 به عنوان پایلوت، چهار امامزاده شاخص استان را انتخاب کرده و ارتباط دیتا این امامزادگان را با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برقرار کردیم و طبق برنامه پیش‌بینی شده تعداد این امامزادگان تا پایان سال 91 به 34 امامزاده افزایش می‌یابد.

وی افزود: به منظور تسهیل امور ارباب رجوع در دفاتر موقوفات غیر متصرفی اقدام به راه‌اندازی سامانه جامع موقوفات در این دفاتر شده که به عنوان نمونه دفتر موقوفات شیخ‌الاسلام از این ارتباط برخوردار شده است.

 احمدی ادامه داد: تا پایان شش ماهه سال 91 سایر دفاتر موقوفات غیر متصرفی شاخص استان به این سامانه مجهز می‌شود.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول