اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام خوانساری

سوگواره یاس نبوی در امامزاده قاسم (ع)بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: با حضور حجت‌الاسلام خوانساری، سوگواره یاس نبوی به صورت استانی در امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار می‌شود.

سوگواره یاس نبوی در امامزاده قاسم (ع)بابل برگزار می‌شود

نوروز رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایام فاطمیه باید به صورت عاشورایی برگزار شود سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله در ایام فاطمیه اول و دوم اقدام به برگزاری سوگواره یاس نبوی در امامزادگان مازندران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری، سوگواره یاس نبوی در 20 امامزاده شهرستان بابل برگزار می‌شود، افزود: ششم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواره یاس نبوی به صورت استانی در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار می‌شود که در این مراسم آیت الله سید مرتضی صالحی خوانساری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

رشیدی ادامه داد: برپایی نمایشگاه یک روزه، مداحی، سخنرانی و اطعام‌دهی از مهم‌ترین برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در امامزاده قاسم (ع) بابل است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل با اشاره به اینکه از محل درآمد موقوفات مراسم‌های عزاداری متعددی در حسینیه‌ها و مساجد بابل در ایام فاطمیه اول و دوم در حال برگزاری است، اذعان داشت: سال جاری عزاداری ایام فاطمیه در شهرستان بابل حدود 50 درصد رشد داشته است.

رشیدی متذکر شد: سال گذشته مراسم سوگواره یاس نبوی در 10 امامزاده بابل برگزار شده بود که در سال جاری به 20 امامزاده افزایش یافت.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول