اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه(س) صورت گرفت

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 15 امام‌زاده شاخص اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم سوگواره یاس نبوی در 15 امام‌زاده شاخص ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار شده است.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 15 امام‌زاده شاخص اصفهان

حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مراسم سوگواره یاس نبوی از چهار سال گذشته تاکنون در سطح امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه اصفهان اجرا می‌شود، اظهار داشت: اما از دو سال گذشته تاکنون این مراسم به صورت ویژه و منسجم‌تر در سطح اماکن مذهبی موجود در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ششم اردیبهشت‌ماه جاری مراسم سوگواره یاس نبوی در سراسر کشور به صورت یکپارچه برگزار شده است، اضافه کرد: امام‌زاده احمد نشاط، محسن واقع در خیابان رودکی، پروین، کرار جی و دیگر امام‌زاده‌های شاخص اصفهان میزبان برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی بوده‌اند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم سوگواره یاس نبوی در 15 امام‌زاده شاخص ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه با استقبال بی‌نظیر اصفهانی‌ها مواجه شده است، ادامه داد: با برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در سطح امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه عاشورایی دیگر در سراسر کشور برپا شده است.

صادقی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم همواره پیرو اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند، تأکید کرد: با توجه به اینکه شبهاتی بی‌پایه و اساسی علیه حضرت فاطمه‌زهرا(س) در جامعه مطرح می‌شود، برگزاری این برنامه‌ها به تبدیل شدن امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی نقش مؤثری ایفا می‌کند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول