اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

امام‌زاده‌ها به عنوان قطب‌های فرهنگی در جامعه مطرح شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه باید به عنوان قطب‌های فرهنگی در جامعه مطرح شوند.

امام‌زاده‌ها به عنوان قطب‌های فرهنگی در جامعه مطرح شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در آیین افتتاح برق‌رسانی به امامزاده شاه علی اکبر(ع) روستای دوتوولی در شهرستان جم اظهار داشت: در سال تولید ملی همه اقشار مردم باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بسیج شوند و این شعار باید عملا انجام شود.

وی افزود: شعار سال باید چراغ راه مردم و مسئولان باشد و نباید تنها به لفظ بسنده کنیم و در عمل نیز باید برای رشد تولید ملی و شکوفایی اقتصادی کشور اهتمام ورزیم.

فرماندار جم در ادامه به لزوم تجهیز و بازسازی امام‌زاده‌ها تاکید کرد و یادآور شد: امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه باید به عنوان قطب‌های فرهنگی در جامعه مطرح شوند.

عبداللهی خاطر نشان کرد: باید به بقاع متبرکه به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های زیارتی و سیاحتی شهرستان جم بصورت ویژه‌ای نگاه شود و هر چه در زمینه عمران و آبادانی این اماکن مقدس تلاش کنیم در واقع هزینه نکرده‌ایم بلکه یک نوع سرمایه‌گذاری اجتماعی و فرهنگی است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی و خیرین در امر بازسازی و مرمت بقاع متبرکه شهرستان اذعان داشت: بقاع متبرکه باید بازسازی و ترمیم شوند و همگان در این امر خداپسندانه باید مشارکت کنند و نباید کم‌کاری و اهمال در این عرصه صورت گیرد.

فرماندار جم بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت‌های کریمه و عدالت‌محور نهم و دهم، توجه و تاکید بر انجام پروژه‌های فرهنگی در راستای تقویت باورها و آموزه‌های دینی و مذهبی در جامعه است.

عبداللهی تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان جم مورد توجه ویژه مسئولان قرار دارد و به فضل خدا در این عرصه جدیت خوبی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش پروژه برق‌رسانی به امامزاده شاه علی اکبر(ع) با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین اجرایی شهرستان جم با اعتباری معادل 120 میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول