اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان‌ـ 4

کازرونی: دشمنان برای بی‌اثر کردن انتخابات به صف ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای بی‌اثر کردن حضور مردم در انتخابات گفت: صف دشمن ایستاده تا حضور مردم را در این حرکت سیاسی بی‌اثر و کم‌رنگ کند ولی مردم با حضور موثر خود جواب آنان را می‌دهند.

کازرونی: دشمنان برای بی‌اثر کردن انتخابات به صف ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری که در حسینیه پیروان شهدای کربلا برگزار شد، در ارتباط با اهمیت شرکت در انتخابات گفت: عقل می‌گوید خودمان باید برای کشورمان تصمیم بگیریم نه کشورهای بیگانه، دین نیز می‌گوید که باید در انتخابات شرکت کرد زیرا نظام ما اسلامی است و حفظ و تقویت آن بر همگان واجب است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه انتخابات تنظیم و تثبیت نظام است، اظهار داشت: این نظام حفظش واجب است، انتخابات هم مقدمه این نظام است. حیا نیز منافاتی با انتخابات ندارد، حیا ضدش طمع است که ارتباطی با بحث انتخابات ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت در انتخابات نمونه بارز عمل صالح است زیرا مردم یک سری افراد متدین و انقلابی را می‌خواهند بر روی کار بیاورند که خودش یک نمونه عمل صالح است.

وی افزود: زمانی که روحانیت از لیست جبهه متحد حمایت می‌کند، در واقع به مردم می‌گویند که اینها افراد خوبی هستند اگر به مجلس بروند با تورم و فساد و ... مبارزه می‌کنند.

حجت‌الاسلام کازرونی تاکید کرد: یک نماینده نمی‌تواند ببیند مردم در فقر و تنگدستی هستند ولی خودش در رفاه به سر می‌برد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در یک سطح معقول مردم باید زندگی آرامی داشته باشند، عنوان کرد: هیچ عمل صالحی بالاتر، بهتر و تاثیرگذارتر از انتخابات نیست.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای بی‌اثر کردن حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: صف دشمن ایستاده تا حضور مردم ما را بی‌اثر و کم‌رنگ کند ولی مردم با حضور موثر خود جواب دشمنان را می‌دهند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول