اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

قداست و معنویت نظام جمهوری اسلامی در انتخابات حفظ شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین اصل در انتخابات حفظ قداست و معنویت نظام جمهوری اسلامی در انتخابات است.

قداست و معنویت نظام جمهوری اسلامی در انتخابات حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر شب گذشته در جمع هواداران خود که در مسجد الغفور اصفهان حضور داشتند، با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: با توجه به شعار امسال مسئولان و نیز دولت باید کارآفرینی و توجه به اصلاح روابط کار را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در حمایت از تولید، مبانی کار باید با برداشتن موانع تولید، بهبود روابط کار بررسی و صورت گیرد، افزود: باید دفاع از حقوق کار، حمایت از کارآفرین و سرمایه گذاری و نیز نقش حاکمیتی دولت به صورت سه‌جانبه‌گرایانه بررسی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 65 نفر از نمایندگان مجلس که یکی از ارکان نظام هستند روز جمعه مشخص می‌شوند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با مجلسی کارآمد می‌تواند توانمندی کشور را در عرصه دینی به رخ نظام جهانی بکشد.

وی با تأکید به اینکه کار خیر باید براساس نیت خیر و جهاد در راه خدا باشد، ادامه داد: وقتی هدف جهاد در راه خدا و کسب تقوا در راه خدا باشد راه خیر و خدمت به واسطه آن نیت خیر مشخص می‌شود.

*رأی نیاورم ناراحت نمی‌شوم چون بار مسئولیت از دوشم برداشته می‌شود

فولادگر ضمن ابراز خرسندی از اینکه بتواند یک بار دیگر در خدمت مردم اصفهان به عنوان نماینده مردم در مجلس باشد، گفت: من خود را در این مسیر قرار دادم که اگر نتیجه گرفتم یک بار دیگر مسئولیت سنگین خدمت به مردم را به دوش می‌کشم.

وی اضافه کرد: نیت ما خدمت به خلق و رضای خدا است و اگر رأی هم نیاورم حسرت و ناراحتی ندارم چون باری از دوش ما برداشته شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مهم‌ترین مسئله در امر انتخابات این قداست و معنویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت ولایت‌پذیری گفت: ولایت حضرت علی(ع) کامل و تکمیل کننده دین است و وقتی به حضرت علی(ع) تقدیم شد نعمت دین و رسالت کامل شد.

فولادگر با اشاره به اهمیت ولایت و هدایت افزود: قطعاً مبنای یک نظام مشروعیت نظام است و این مشروعیت در نظام کنونی ما کنار رأی مردم مقبولیت پیدا می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی می‌توان حکومت تشکیل داد که حکومت در گرو تبعیت و مقابل بیعت مردم باشد و مردم در این بین نقش تعیین کننده دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به افزایش 15 درصدی افزایش مشارکت در انتخابات مجلس نهم توسط مردم در اصفهان اشاره کرد و گفت: در کشور 11 درصد افزایش رأی داشتیم و این در نتیجه رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

فولادگر یکی از نتایج حضور مردم در انتخابات را در مقابل عرصه‌های جنگ روانی دشمنان آغاز مذاکرات دانست و افزود: برای نخستین بار مذاکرات را در چارچوبی ادامه می‌دهند که انرژی هسته‌ای را به عنوان حق مسلم ایران قبول کردند که البته نتیجه بصیرت رهبری است.

*حضور حداکثری مردم در انتخابات اتمام حجتی بر مسئولان نظام است

وی حضور حداکثری مردم را اتمام حجت بر مسئولان نظام و نمایندگان برشمرد و افزود: این انتخابات بار سنگینی بر دوش مسئولان منتخب ایجاد می‌کند چرا که باید این صحنه حضور مردم را به صحنه خدمتگزاری در نظر گرفته و باید لحظه‌های خود را صرف دین و نظام جمهوری اسلامی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات چهار ساله رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری پیرامون مباحث اقتصادی، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پشت سر گذاشتن دوران تثبیت شدن نظام، جریان فتنه و انتخابات در آینده، وارد مرحله بزرگی از تحولات اقتصادی و نیز سیاسی هم‌چون انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل اخلاقی و فرهنگی در کشور سست شده است، اظهار داشت: رسیدگی به مباحث اقتصادی و فرهنگی از برنامه‌های مجلس آتی است.

فولاد گر هدفمند کردن یارانه‌ها، حمایت از تولید کشاورزی، بهبود کسب و کار در دو مرحله و هدف‌گذاری تا پنج سال دوم توسعه تا رفع کامل موانع تولید را از اولویت‌های مهم مجلس نهم دانست و اضافه کرد: طرح حداکثر توان استفاده از تولید داخل امسال در کمیسیون صنایع مطرح شد و در مجلس رای آورد که امید می‌رود تا پایان مجلس هشتم تصویب شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود به فعالان و طرفداران ستاد انتخاباتی خود تأکید کرد: در مدت باقی ‌مانده از انتخابات به هیچ وجه وارد حوزه تخریب رقیب نشوید چرا که برخی از رفتارها و جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی اعمال قانون بوده است که در مرحله دوم انتخابات قانون تبلیغات سخت‌ گیرانه‌تر عمل شده است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول