اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جلالی در همایش جوانان جبهه پایداری در باغملک

نفس قدسی ولایت مردم را برای برپایی انتخاباتی بانشاط بسیج کرد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر علامه مصباح یزدی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نفس قدسی ولایت بود که همه مردم را بسیج کرد تا انتخابات پر شوری برگزار شود.

نفس قدسی ولایت مردم را برای برپایی انتخاباتی بانشاط بسیج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در همایش جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی این شهرستان بهترین روش برای سنجش افراد را ولایت دانست و اظهار داشت: آنچه در طول تاریخ توانستیم افراد را با آن بسنجیم، ولایت مداری افراد بود.

وی ادامه داد: اگر در روز عاشورا حضرت ابوالفضل (ع) برای آوردن آب که یک مسئله حیاتی است از امام حسین (ع) اجازه می‌گیرد و اگر امروزه این شخصیت بزرگ با دستان بریده شده بر عالم سیطره دارد، به خاطر ولایت مداری اوست.

این فعال سیاسی ولایت مداری را بهترین ملاک برای سنجش رفتار مسئولان دانست و گفت: مردم ما در 12 اسفند یک بار دیگر وفاداری خود به ولایت را نشان دادند و پس از 9 دی 1388 دوباره لبخند را بر لب‌های مولا و مقتدای خود مقام معظم رهبری نشاندند.

وی به نقشه‌های دشمنان برای بعد از انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و افزود: کلام نافذ مقام معظم رهبری در نماز جمعه که گفته بودند مردم حضور پرشوری در انتخابات آینده دارند، توسط ملت عملی شد.

جلالی ادامه داد: تا قبل از 12 اسفند همه مسائل متوقف شده و همه نگاه‌ها به انگشتان سبابه ملت بود که در روز انتخابات چه خواهند کرد.

وی به پیامدهای پس از انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مذاکرات و نشست 1 + 5 بیش از دو سال متوقف شده بود اما بعد از اعلام حضور 64 درصدی مردم در انتخابات، مذاکرات را بدون پیش شرط و در هر جایی که ایران بگوید انجام خواهند داد که قبل از برگزاری نشست غربی و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران تنها برنده نشست 1 + 5 است.

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی در ادامه سخنان خود در همایش جوانان حامی جبهه پایداری شهرستان باغملک گفت: همه اعلام کرده بودند که این انتخابات، انتخابات رهبری است و قصدشان از این حرف این بود که مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند ولی همان نفس قدسی ولایت بود که همه مردم را بسیج کرد و انتخابات پرشوری انجام شد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای دو حوزه بهبهان و ایذه و باغملک مانند مرحله اول انتخابات، نامزدی معرفی نکرده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول