اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر:

غربی‌ها می‌خواهند انتخابات مجلس کم‌رنگ برگزار شود

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: کشورهای غربی به دنبال این هستند که مرحله دوم انتخابات مجلس با حضور اندک و کم‌رنگ مردم برگزار شود تا بتوانند راحت‌تر منافع خود را علیه ایران پی‌گیری کنند.

غربی‌ها می‌خواهند انتخابات مجلس کم‌رنگ برگزار شود

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: هر گاه قرار است در ایران یک موضوع و رخداد ملی اتفاق بیافتد، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تمام تلاش خود را برای خدشه‌ وارد کردن به آن به میدان می‌آورند.

وی تصریح کرد: علت این است که مقابله با جمهوری اسلامی فاقد حمایت‌های مردمی به مراتب راحت‌تر از مقابله با نظامی مقتدر با پشتوانه قاطع ملت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بنابراین در این مواقع به ویژه پیش از برگزاری انتخابات مجلس، غربی‌ها تلاش می‌کنند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

سروری گفت: برای تحقق این توطئه هم از پیاده‌نظام خود استفاده کرده و هم رسانه‌هایی که در اختیار دارند را به میدان می‌آورند و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی را شدت می‌بخشند.

* دلیل اصلی تحریم‌های غرب مأیوس کردن ملت ایران است

وی ادامه داد: از سوی دیگر دلیل اصلی تحریم‌های گسترده اروپا و آمریکا علیه ایران که پیش از انتخابات اعمال و اعلام شد، مأیوس کردن ملت ایران بود.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم در مرحله نخست انتخابات اظهار داشت: خوش‌بختانه مردم ما در این روز با هوشیاری و بصیرت به پای صندوق‌های رأی رفته و تلاش‌های چند ماهه دشمنان و بدخواهان را خنثی کردند.

* غربی‌ها می‌خواهند کل مجلس نهم را زیر سؤال ببرند

سروری گفت: در شرایط فعلی غربی‌ها به دنبال این هستند که مردم در انتخابات مرحله دوم حضور کم‌رنگی داشته و به این بهانه بتوانند کل مجلس نهم را زیر سؤال ببرند.

وی تأکید کرد: بنابراین لازم است که ملت ما هم‌چون گذشته با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی،‌ روز جمعه بار دیگر توطئه‌های غرب را خنثی کنند.

سروری در پایان تأکید کرد: در صورت تحقق این مهم شاهد اقتدار بیش‌تر ایران در مجامع جهانی به ویژه مذاکرات با 1+5 خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول