اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه:

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند.

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام احمد امینی عصر امروز به مناسبت هفته عقیدتی در جمع کارکنان این تیپ در حسینیه ثارالله اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پررنگ و با شرکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دشمنان اسلام را مایوس می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «من یقین دارم مردم بیش از پیش در صحنه حضور می‌یابند و دشمنان اسلام را ناکام می‌گذارند»، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بارها ثابت کردند که با حضور پررنگ می‌توانند در صحنه‌های مختلف از آزمایش بزرگ سربلند بیرون آیند.

امینی گفت: این بار نیز مانند دفعات گذشته با لبیک به ندای رهبر و اطاعت از مولای خویش با حضور حداکثری در انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند و بار دیگر دشمنان اسلام را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: مردم باید در انتخاب نمایندگان دقت کرده و کسانی را انتخاب کنند که مومن و متعهد، ولایی، خداترس، ظلم‌ستیزة دلسوز ملت و اصلح بوده و گره از مشکلات مردم بگشایند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج)، اکثریت منتخبان دوره اول نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اصولگرا دانست و منشا جریان انحرافی را دنیاطلبی آنان بیان کرد.

وی همچنین آیت‌الله شهید مدرس را الگوی تمام‌نمای نمایندگان مجلس دانست که با بصیرت و قدرت دینی در مقابل رضاخان ایستاد.

امینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف رهبری، تصریح کرد: اگر دقت کنیم نامگذاری‌های چند سال گذشته توسط امام خامنه‌ای صبغه اقتصادی داشته و دشمنان اسلام هر توطئه‌ای که می‌خواستند بر سر ملت ایران پیاده کنند ایشان جلوتر از آنان، به ملت ایران بصیرت بخشیده و  تشخیص داده‌اند که دشمنان می‌خواهند با مسائل اقتصادی، ایران اسلامی را زمینگیر کنند.

وی همچنین تاکید کرد: اگر تولید ملی اصلاح شود بحث اشتغالزایی درست می‌شود و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های ناشی از آن اصلاح خواهد شد.

امینی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: در مقام مطهری سخن گفتن دشوار است و اگر نگاه کنیم به فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند"مطهری پاره تن من بود" که درباره هیچ‌کس چنین سخنی نگفته‌اند، درمی‌یابیم که این نگرش به خاطر مقام و منزلت والای وی بوده است و آن چیزی که توانسته بود در شهید مطهری بصیرت و شجاعت ایجاد کند ایمان به الله بود.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) تصریح کرد: شهید مطهری هم مجاهد فی‌الله بود و هم مرزبان اعتقادی و فردی، وی در زمینه علم و دانش شب و روز را نمی‌شناخت و به طور دائم در حرکت بود.

در پایان مراسم از شش نفر مربی بازنشسته و مربیان نمونه شاغل عقیدتی سیاسی قدردانی و لوح یادبود به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول