اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

مهم‌ترین مبحث انتخابات وجود وحدت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: مهم‌ترین مبحث در انتخابات وجود وحدت است.

مهم‌ترین مبحث انتخابات وجود وحدت است

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: مردم به سبب نقش راهبردی و اثربخشی فراوان در کشور می‌توانند در بسیاری از مراحل جلوتر از مسئولان گام بردارند.

وی یکی از مهم‌ترین مبحث انتخابات را وجود وحدت دانست و افرود: اگر همه مسئولان با یکدیگر تعامل داشته باشند و با وحدت و همدلی به امور رسیدگی کنند، انجام دشوارترین کارها نیز امکانپذیر است.

فرماندار بهبهان با اشاره به فضای تبلیغاتی مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم امروز هوشیار هستند و به نوع تبلیغ و حجم آن رأی نمی‌دهند بلکه ملاک آنان، عمل صالح و خدمات برجسته افراد است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی امروز نشان داد که مردم به انقلاب و نظام اسلامی علاقمند هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم، حضور حداکثری در انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضامن حیات انقلاب است.

باذلی محبوب برگزاری سالم و با شکوه انتخابات مجلس نهم را موجب استحکام هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین رسالت دست اندرکاران انتخابات، تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در صحنه است، ضمن اینکه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه نیز باید به این روند کمک کنند.

وی با بیان اینکه دور اول انتخابات مجلس نهم در این منطقه باشکوه و مشارکت هر چه تمام مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شد، افزود: امیدواریم در این دور نیز شاهد حضور بیش از پیش مردم شهر و روستای بهبهان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول