اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خرم‌آباد:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در خرم‌آباد اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در حوزه انتخاباتی خرم‌آباد و دوره چگنی اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در خرم‌آباد اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های لرستان گفت: شرایط لازم برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی‌، اجتماعی در شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 308 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی دایر می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرم‌آباد و روستاهای اطراف 257 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه این تعداد شعبه در قالب 150 شعبه اخذ رأی ثابت و 107 شعبه سیار در نظر گرفته شده است، گفت: برخی مشکلات موجود در روند برگزاری انتخابات نیز به خوبی شناسایی و مورد توجه قرار گرفته و در این مرحله از انتخابات، کم‌ترین مشکلی در جریان برگزاری وجود ندارد.

ولی‌پوری با اشاره به وضعیت روند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد و دوره چگنی اظهار داشت: کار برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه توسط 5 هزار نفر نیروی انسانی در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نماینده فرماندار انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد هم‌چنین از کاندیداها و طرفداران آنها خواست با رعایت قانون و اصول اخلاقی از هر گونه تبلیغات غیر قانونی، تخریب و سیاه‌نمایی در جامعه پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروز هر گونه تخلف و عمل مغایر با قانون در سطح شعب اخذ رأی به شکلی قاطعانه و قانونی جلوگیری و با افراد خاطی نیز بر مبنای قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول