اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مینوشهر:

نشاط انتخابات دشمنان را افسرده کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مینوشهر گفت: دشمن در انتخابات این دوره از اقتدار ملی ما، احساس شکست و افسردگی بیشتری خواهد کرد.

نشاط انتخابات دشمنان را افسرده کرده است

حجت‌الاسلام جواد عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره و اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین صحنه حضور باشکوه اقشار مردم است.

وی افزود: باید همه تلاش کنیم تا با حضور حداکثری مردم انتخاباتی دشمن‌شکن و باشکوه برگزار شود.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به اینکه انتخابات مردمی و باشکوه باعث استحکام هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات در شرایط حساس فعلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی دارد.

وی همچنین با تأکید بر حضور پرشور و باشکوه مردم در صحنه انتخابات دور دوم مجلس نهم خاطر نشان کرد: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف نظام حضوری فعال و گسترده داشته‌اند، دشمنان داخلی و خارجی از برنامه‌های پلید خود در خدشه‌دار کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی مأیوس مانده و شکست خورده‌اند.

عادل‌پور گفت: دشمن در انتخابات این دوره از اقتدار ملی ما، احساس شکست و افسردگی خواهد کرد و هر چقدر ما دشمن را مأیوس‌تر کنیم و به صورت جدی و با اتحاد و وحدت حرکت کنیم به یقین دشمن ضعیف‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات و حضور حداکثری مردم راهبرد اصلی و جدی برای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هر قدر حضور مردم گسترده‌تر باشد و بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند اقتدار ملی نظام بیشتر خواهد شد.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به شرایط فعلی کشور تصریح کرد: با حساسیتی که انتخابات پیش‌رو در برابر مردم قرار داده توصیه همگان بر لزوم حفظ هوشیاری افزایش یافته تا بدین طریق بتوان با انتخاب افراد اصلح سرنوشت کشور را به شایستگی رقم زد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و قهرمان‌پرور این منطقه در این دوره انتخابات نیز چون دیگر صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور وحدت و ولایتمداری خود را به اثبات خواهند رساند، اظهار کرد: مطمئناً 15 اردیبهشت‌ماه مردم این منطقه مشارکتی بی‌نظیر در پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند داشت.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول