اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

امکانات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مهیا است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: همه امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در ملایر مهیا است.

امکانات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مهیا است

به گزارش فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز چهارشنبه در جلسه توجیهی برگزارکنندگان دور دوم انتخابات در ملایر اظهار داشت: انتخابات دور دوم در شهرستان ملایر همانند دور نخست باشکوه برگزار می‌شود که 190 شعبه اخذ رأی همانند دور نخست آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: برای اخذ نظر مردم انتخابات بهترین شیوه است و نقش مردم در اداره امور کشور بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

فرماندار ملایر در ادامه به جایگاه نمایندگان اشاره کرد و گفت: نماینده مجلس در نظام سیاسی کشور تنها در قبال حوزه انتخابیه خودش مسئول نیست بلکه در تمام کشور مسئول است و این انتخابات هم در بعد اجرایی و هم در بعد سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

وی ابراز داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در دور نخست انتخابات شاهد حضور پرشور مردم ملایر در انتخابات بودیم و 128 هزار و 193 نفر در دور نخست ملایر شرکت کردند که منحصر به فرد بود.

خیریانپور در ادامه با تاکید به برگزارکنندگان دور دوم انتخابات در ملایر گفت: سرلوحه کار شما دو اصل مهم است و آن دو اصل حفظ بی‌طرفی و امانتداری و رعایت قانون در برگزاری انتخابات است.

وی تصریح کرد: مرحله دوم انتخابات بسیار حساس‌تر از مرحله اول است چراکه در مرحله اول انتخاب بین 15 کاندیدا بود و کاندیداها باید یک چهارم آرا را کسب می‌کردند تا به عنوان نماینده مردم انتخاب شوند اما در مرحله دوم اکثریت نسبی است و حتی یک رأی نیز در انتخاب نماینده منتخب مردم مؤثر است.

فرماندار ملایر خطاب به برگزارکنندگان مرحله دوم انتخابات گفت: مهمترین وظیفه شما کنترل شناسنامه‌ها است که باید دقت شود که مهر مرحله اول مربوط به حوزه انتخابیه همین شهرستان باشد و سن شرکت‌کنندگان و همچنین انطباق شناسنامه با خود فرد مورد دقت قرار گیرد.

وی عنوان داشت: تمام تدابیر برای انتخاباتی سالم در دور دوم ملایر اندیشیده شده و مسئولان برگزاری انتخابات باید نسبت به رعایت قوانین انتخابات تمام تلاش خود را داشته و در ساعت مقرر در شعب حاضر شوند و طبق اطلاعیه‌های وزارت کشور عمل کنند.

خیریانپور خاطرنشان کرد: وظیفه حفاظت و امنیت این دور از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و با هر نوع تخلف به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول