اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین:

نشاط بسیج دانشجویی به خاطر اتصالش به نهاد دانشگاه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: شور و نشاط بسیج دانشجویی به خاطر اتصالش به نهاد دانشگاه است که می‌تواند اثرگذاری مطلوبی در دانشگاه‌ داشته باشد.

نشاط بسیج دانشجویی به خاطر اتصالش به نهاد دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرهنگ میزانی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نهال بسیج توسط امام عظیم‌الشأن در همان سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب کاشته شد و امروزه این نهال به شجره‌ طیبه‌ای تبدیل شده است که تمام اقشار ملت ایران اسلامی از آن بهره‌مند هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) با تمام خلوص، زهد و افتخارات فراوان همواره در فرمایشاتشان می‌فرمودند "افتخارم در دنیا این است که خود یک بسیجی‌ام" و این نشان اهمیت نهاد مقدس بسیج را به همگان می‌رساند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان بسیجی افزود: ایشان بارها در جمع دانشجویان بسیجی بیان داشتند که "روحیه بسیجی راز ایستادگی و رمز امید آینده ملت ایران است".

میزانی اضافه کرد: با توجه به اثرگذاری نهاد مقدس بسیج در سطح کشور، سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین هم طی سال‌های اخیر توانسته در سطح استان و حتی کشور به موفقیت‌های مطلوبی نائل آید.

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور استان قزوین توانسته برای دومین سال متوالی با همت بسیج دانشجویی این دانشگاه به صورت مستقل این اردوها را برگزار کند که در سال تحصیلی کنونی 12 اتوبوس دانشجوی دختر و پسر از این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امسال پنجمین دوره جشنواره سلام را در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این جشنواره دانشجویان آثار خود را در 18 بخش از جمله وبلاگ‌نویسی و نهج‌البلاغه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که به نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهدا شد و قرار است در سال‌های آینده این جشنواره به ثبت ملی نیز برسد.

میزانی گفت: یکی از شاخصه‌های حمزه برین، مسئول سابق بسیج دانشجویی این است که علاوه بر مدیریت قوی بر مجموعه سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین، برای تمام دانشجویان به ویژه بسیجیان قابل احترام هستند.

وی اذعان کرد: من معمولا در مراسمات تودیع و معارفه شرکت نمی‌کنم ولی به خاطر اینکه مجموعه بسیج یک نهاد مقدس است بر خود لازم دانستم در آن حضور پیدا کنم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین حرکت و مسیر بسیج را به دوی امدادی تشبیه کرد و افزود: این مراسم در واقع تودیع و معارفه نیست به خاطر اینکه همانند دوی امدادی شخصی چوبی که در دست دارد را برای ادامه مسیر و رساندن چوب به انتهای خط، به نفر بعدی خود می‌دهد.

در این مراسم سیروس صابری معاون امنیتی سیاسی استاندار قزوین حبیب‌الله وفاپور جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، هدایت‌الله صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، رؤسای دانشگاه‌های این استان، معاونین فرهنگی دانشگاه‌های این استان و با حضور خیل انبوه دانشجویان بسیجی از کل نقاط استان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول