اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تعیین ریاست دانشگاه آزاد صورت گرفت

حمایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد غرب کشور از فرهاد دانشجو

خبرگزاری فارس: به دنبال انتخاب ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب کشور در قالب ‌نامه‌ای حمایت خود را از فرهاد دانشجو اعلام کردند.

حمایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد غرب کشور از فرهاد دانشجو
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این حمایت‌نامه که از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحدهای سنندج، همدان، ایلام و کرمانشاه به دفتر این خبرگزاری ارسال شده، آمده است؛ گستره آموزشی، خدمات علمی و پژوهشی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر و غیر قابل انکار است.
این حمایت‌نامه می‌افزاید؛ بدون شک مجموعه عظیم علمی، آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون و 700 هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در 400 واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی و با دارا بودن 20 میلیون مترمربع فضای آموزشی و 4 میلیون فارغ‌التحصیل و بیش از 30 هزار عضو هیئت علمی نقشی تاثیرگذار در جهت‌دهی و فرهنگ‌سازی جامعه و پرورش انسان‌های متعهد و متدین در راستای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب کشور در ادامه این حمایت‌نامه آورده‌اند؛ بر این باوریم مجموعه‌های مدیریتی در هر مجموعه‌ای باید به جهت تغییر و تحول در ساختار و ایجاد نوآوری و بررسی نقاط ضعف، پس از گذشت مدت زمان معین تغییر کند.
این حمایت‌نامه افزوده است؛ خوشبختانه بالاخره در جلسه 21 دی ماه جاری و با حضور کامل هیئت امنا، دکتر فرهاد دانشجو توانست با اخذ 5 رأی از 9 رأی و با اکثریت آرا، عهده‌دار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شود.
این حمایت‌نامه حاکی‌است؛ مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب کشور حمایت خود را از ریاست برادر ارزشی و انقلابی دکتر فرهاد دانشجو که از شخصیت‌های برتر علمی و دانشگاهی کشور هستند، اعلام می‌دارد.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب کشور در پایان آورده‌اند؛ امیدواریم حضور دانشجو در این مسئولیت در سایه توجهات حضرت حق و در پیروی و عمل به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مثمرثمر واقع شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول