اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

عضویت 16 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر 16 هزار دانشجو عضو بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هستند.

عضویت 16 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی استان زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های مختلف برنامه‌های بسیاری را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف در سطح دانشگاه‌های استان از برنامه‌های بسیج دانشجویی است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های ادواری حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد ابهر، زنجان و دانشگاه زنجان با حضور 6 هزار دانشجو از برنامه‌های برگزار شده سال جاری محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان آگاه‌سازی‌های لازم در بین دانشجویان انجام شده و در راستای افزایش بصیرت دانشجویان برنامه‌های مختلفی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح بزرگ ولایت با حضور 250 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: این دانشجویان طی 12 روز در دوره‌های آموزشی معرفتی و بصیرتی شرکت کردند.

بابایی برگزاری سلسله نشست‌ها در کنار برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و مناظرات را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و تصریح کرد: سخنرانی‌های مختلفی در دانشگاه‌های استان با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماهه آخر سال برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف به ویژه برنامه‌های ویژه انتخابات انجام شده است، افزود: در راستای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تشویق مردم به ویژه دانشجویان در انتخابات برنامه‌های مختلفی در این زمینه پیش‌بینی شده است، بیان داشت: برنامه‌های مختلفی تا برگزاری انتخابات برگزار می‌شود.

وی از حضور دانشجویان در طرح‌های جهاد سازندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: یک هزار دانشجو با حضور در 100 روستای استان در عرصه‌های عمرانی ساخت مسجد، غسالخانه، آبرسانی، فعالیت‌های فرهنگی و بهداشتی درمان به یاری هم‌استانی‌ها شتافتند.

بابایی با اشاره به اثرات حضور دانشجویان در مناطق محروم استان بیان داشت: حضور دانشجویان در این مناطق موجب توجه ویژه به این مناطق شده و حضور دانشجویان در این مناطق بسیار تاثیر گذار است.

وی از برگزاری طرح صالحین در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: در سال جاری این طرح با حضور گسترده دانشجویان اجرا شد.

 رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بیان داشت: ماموریت بسیج دانشجویی آگاه سازی قشر دانشجو است، تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای بصیرت‌افزایی در بین دانشجویان اقدام کند.

وی تصریح کرد: رسالت بسیج دانشجویی بسترسازی مناسب در راستای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی و برنامه‌ریزی در راستای آگاه سازی دانشجویان است.

بابایی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با اهداف و آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: دانشجو باید در کنار ارتقای علمی خود برنامه‌های جامعه را در نظر داشته و صاحب تفکر در زمینه‌های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه آینده مدیریت جامعه به دست دانشجویان و نسل جوان است، یادآور شد: آماده سازی دانشجویان برای یادگیری رسالت‌های اجتماعی خود و تربیت نیروهایی کارآمد و تاثیر گذار در جامعه از برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اظهار داشت: تربیت نیروهای بسیجی و تاثیر گذار در جامعه از اهداف بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان است تا با اجرای برنامه‌های مختلف در راستای آماده سازی دانشجویان اقدامات مهمی را انجام دهد.

وی از تحصیل 72 هزار دانشجو در 36 رشته دانشگاهی در دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: از این تعداد 16 هزار دانشجو عضو بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول