اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

فعالیت 2 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از فعالیت 2 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد.

فعالیت 2 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان

علیرضا لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری 200 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به نقش کاروان‌های نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: این کاروان‌ها تاثیرگذارترین راه انتقال فرهنگ جنگ حق علیه باطل به نسل جوان است.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان آنکه باید از ظرفیت‌های فرهنگی کاروان‌های راهیان نور استفاده کرد، تصریح کرد: اعزام جوانان به همراه کاروان‌های راهیان نور موجب آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی از اعزام راوی، مداح و روحانی به همراه کاروان‌های راهیان نور خبر داد و افزود: دانشجویان از مناطق جنوب، شملچه، طلائیه، اروند کنار،‌ هویزه، خرمشهر، یادمان فتح‌المبین، منطقه شرهانی در استان ایلام و سایر یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در این زمینه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در راستای جذب مشارکت حداکثری در این دانشگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد شور و شوق انتخاباتی از دیگر اهداف برگزاری این کرسی‌ها محسوب می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خاطرنشان کرد: سه نشست تا پایان سال در این دانشگاه از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد‌اندیشی تلاش می‌شود تا دانشجویان دیدگاه‌های خود را در زمینه انتخابات بیان کنند، افزود: مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های مختلف دانشگاهی موجب ایجاد شور و شوق در آنها می‌شود.

لطفی با بیان اینکه دانشجویان با حضور پر شور خود در انتخابات زمینه حضور حداکثری را فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

وی از فعالیت 2 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در بسیج دانشجویی خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانشجویی در طول ترم برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزاری برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف در دانشگاه انجام شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول