اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تشکیل بسیج دانشجویی از برکات شجره طیبه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تشکیل بسیج دانشجویی یکی از برکات شجره طیبه است.

تشکیل بسیج دانشجویی از برکات شجره طیبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام معبودی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان زنجانی اظهار داشت: بسیج و حضور آن در جامعه برکت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود در طول سه دهه گذشته توطئه دشمنان خنثی نمی‌شد، اضافه کرد: همکاری بسیج با مسئولان در امور مختلف کشوری نقش مهمی در پایداری کشور در برابر دشمنان دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به عمر 32 ساله بسیج و اینکه بسیج در همان ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است، ادامه داد: هرچه از عمر با برکت بسیج می‌گذرد بر قدرت و استقامت نیروی بسیج افزوده می‌شود.
وی با اشاره به برخی از کارشکنی‌های آمریکا در منطقه یادآور شد: اگر امروز آمریکا جرات حمله به کشور را ندارد، یکی از دلایل بسیار مهم آن حضور بسیج پر قدرت در کشور است.
معبودی با بیان اینکه در حال حاضر میلیون‌ها انسان عاشق ولایت عضو بسیج بوده و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند، اضافه کرد: بسیجیان آماده جانفشانی و فداکاری به منظور دفاع از مرزها و آرمان‌های کشور هستند.
وی در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ دانشجویان در امور مختلف کشوری اضافه کرد: تشکیل بسیج دانشجویی یکی از شجره‌های طیبه بسیج است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دستور تشکیل بسیج دانشجویی توسط امام خمینی (ره) صادر شده است، ادامه داد: این دو قشر در کنار سایر اقشار بسیج منشا خیر و برکت برای انقلاب هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به وجود آمده است، ادامه داد: بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه خطر بزرگی برای آمریکا بوده و سران آمریکایی از این موضوع هراس دارند.
معبودی با تاکید بر لزوم حضور دانشجویان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال ‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: حضور دانشجویان به صورت پر شور در انتخابات ضربه محکمی بر پیکر آمریکا وارد می‌کند.
وی با بیان اینکه بیان اینکه در حال حاضر آمریکا در تلاش برای کارشکنی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: اتحاد و همدلی مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول