اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی موسسه آموزش عالی طبرستان چالوس

نخستین دوره مسابقات رباتیک بسیج دانشجویی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات رباتیک بسیج دانشجویی طبرستان در موسسه آموزش عالی طبرستان چالوس برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات رباتیک بسیج دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، معاون دانشجویی و امور فرهنگی موسسه آموزش عالی طبرستان چالوس صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات اظهار داشت: به سبب وجود دانشجویان علاقه‌مند و با استعداد این دانشگاه در زمینه رباتیک و کسب مقام‌های برتر در سطح کشور، موسسه آموزش عالی طبرستان چالوس با همکاری بسیج دانش‌آموزی اقدام به برگزاری مسابقات کشوری رباتیک در چالوس کرد.

سارا فتاحی عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، شناخت نخبگان رباتیک، تشویق و ترغیب افراد علاقه‌مند در این زمینه است.

معاون دانشجویی و امور فرهنگی موسسه آموزش عالی طبرستان چالوس ابراز داشت: برگزاری این مسابقات موجب تعامل دانشگاه‌ها، تبادل اطلاعات و تجربیات علمی کسب شده در بین دانشجویان می‌شود.

فتاحی ادامه داد: از اثرهای سازنده این مسابقات، پیوند دانش و صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: مکان مناسب، قابلیت‌ها، عوامل انسانی و استعدادهای غنی در موسسه آموزشی عالی طبرستان چالوس از دلایل میزبانی آن در مسابقات کشوری رباتیک به‌ شمار می‌آید.

این مسئول یادآور شد: 33 تیم از استان‌های مختلف از جمله مشهد، شیراز، گیلان، مازندران و استان‌های مرکزی در این مسابقات شرکت داشتند که دارای مقام‌ها و عناوین مختلف در سطح استانی و کشوری بودند.

معاون آموزش موسسه آموزشی عالی طبرستان چالوس نیز در این مراسم بیان داشت: قشر دانشجو همواره از جایگاه حساسی برخوردار است.

مهدی سنایی تصریح کرد: دانشجو در واقع نسل جوان پرانرژی، پویا توانمند و جست‌وجوگر است، بنابراین پژوهش، جست‌وجو و خواندن دروسی دانشگاهی همراه با ابداع، ابتکار و اختراع از وظایف اصلی آن به شمار می‌آید.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم تا بستر مناسب فراهم آید و دانشجوها انرژی، توان و استعدادهای خود را تبدیل به فرصت‌های مناسب و سازنده کنند.

سنایی ادامه داد: موسسه آموزشی عالی طبرستان به عنوان یک مرکز دانشگاهی افتخار آن را دارد تا در زمینه بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای دانشجویان، گام‌های سازنده بردارد.

این مسئول یادآور شد: موسسه آموزش عالی طبرستان با بهره‌گیری از اساتید مجرب و اعضای هیئت علمی توانمند و با برخورداری از فضای آموزش مناسب، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات مدرن در زمینه مسایل فرهنگی، فوق برنامه و مشاوره‌ای فعالیت درخشان دارد.

سنایی در پایان اذعان داشت: موسسه آموزش عالی طبرستان در زمینه برگزاری مسابقات علمی پژوهشی، مسابقات ورزشی و سایر امور فرهنگی با برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی، در زمینه ارتقای دانش و کسب معرفت دانشجویان، گام‌های مفید و سازنده برداشته است.

به گزارش فارس، در این دوره از مسابقات کشوری تیم‌های زیر به کسب مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند؛ تیم لاین تریستی از دانشگاه طبرستان چالوس به سرپرستی پرهام سحرخیز به مقام نخست و دریافت جایزه نقدی به مبلغ 800 هزار تومان و همچنین تیم فروهر از دانشگاه طبرستان چالوس به سرپرستی بابک عاشری به مقام دوم و دریافت جایزه نقدی به مبلغ 600 هزار تومان و نیز تیم نیترو پلاست به سرپرستی حجت مریشی به مقام سوم و دریافت جایزه نقدی ۴۰۰ هزار تومان همچنین 10 تیم به بخش فینال این دوره راه یافتند و موفق به دریافت گواهی شرکت در این دوره از مسابقات شدند.

گفتنی است آقایان علی رفیعی ناجی(دبیر)، مرتضی جهاندار (رئیس کمیته داوران) سعید قوامی (دبیر اجرایی) اکبر فانی (ناظرکیفی) بهراد مهدیزاده (داور) حمید حاجی محسنی (منشی هیئت داوران) و کیا (امور فرهنگی) از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول