اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی هرمزگان خبر داد

آغاز به‌کار 3 کلینیک ترک اعتیاد در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی هرمزگان از راه‌اندازی سه کلینیک ترک اعتیاد طی روزهای آینده در این استان خبر داد.

آغاز به‌کار 3 کلینیک ترک اعتیاد در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی ظهر امروز در آیین آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای مددجویان هرمزگانی که به مناسبت دهه فجر برپا شده با اشاره به نواخت شدن زنگ انقلاب در تمام مهد کودک‌های هرمزگان طی صبح امروز ضمن گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه سال 57 اظهار داشت: یکی از ثمرات انقلاب و ارزش‌های آن، توجه به مدد خواهان و کم توان‌ها بوده که در همین راستا فعالیت‌های سازمان‌هایی همانند بهزیستی در سه دهه اخیر وارد مرحله‌ای گسترده شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های بهزیستی هرمزگان به مناسبت دهه فجر، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع پیشرفت ایرانی اسلامی، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی به جامعه هدف بهزیستی و افتتاح سه کلینیک ترک اعتیاد از جمله برنامه‌های مهم بهزیستی هرمزگان طی دهه فجر است.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان ادامه داد: برپایی نمایشگاه کودکان کارکنان و مهدهای کودک، برگزاری جشنواره موسیقی معلولان استان در میناب و افتتاح کانون فرهنگی قرآن و عترت بهزیستی هرمزگان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

محمدی‌ اضافه کرد: کاشت 33 نهال به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره ورزشی معلولان ذهنی، نشست هم اندیشی با طلاب حوزه و مدرسه دینی اهل تسنن، افتتاح پروژه‌های مسکن  44 واحدی در حاجی‌آباد و هرمز و  برگزاری همایش پیاده رویی نیز بخشی دیگر از برنامه‌های بهزیستی در ایام دهه فجر است.

وی در پایان از ساخت و رونمایی "یادمان شهدای انقلاب" در اداره کل بهزیستی هرمزگان طی امروز خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول