اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس و استان‌های کتابخانه‌های عمومی خبر داد

نصب 1000 ایستگاه مطالعه در سطح کشور

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نصب یک‌هزار ایستگاه مطالعه در سطح کشور خبر داد.

نصب 1000 ایستگاه مطالعه در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدجواد سادات فاطمی پیش از ظهر امروز در بازدید از کتابخانه‌های عمومی بیرجند اظهار داشت: در هر ایستگاه مطالعه 15 عنوان کتاب به تعداد زیاد برای علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها بیشتر در اماکن پر تردد نصب می‌شود، افزود: این ایستگاه‌های مطالعه در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، متروها و اماکنی که تردد بیشتری دارد نصب خواهد شد.

*اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار برای هر ایستگاه مطالعه

معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار برای هر ایستگاه مطالعه خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 50 میلیارد تومان اعتبار برای نصب این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

سادات فاطمی با اشاره به اجرای طرح کتاب من  گفت: در سال گذشته در راستای اجرای این طرح 6 هزار و 671 جلد کتاب در سطح استان در خواست داده شده که از این تعداد 2 هزار و 777 کتاب به متقاضیان تحویل شده است.

*پیش‌بینی اختصاص 86 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه‌های عمومی

وی از اختصاص 71 میلیارد تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود 86 میلیارد تومان به این نهاد اختصاص پیدا کند.

معاون امور مجلس، استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از جذب سالانه 500 نفر نیروی انسانی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 540 نفر جذب این نهاد شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول