اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی:

ایستگاه‌های مطالعه در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گفت: ایستگاه‌های مطالعه در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود.

ایستگاه‌های مطالعه در مناطق مختلف کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ابراهیم شمشیری بعداز ظهر در نشست مدیران کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه ایستگاه مطالعه به صورت آزمایشی در 300 نقطه کشور ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور طرح ایجاد ایستگاه مطالعه در نقاط مختلف کشور اجرایی و محقق می‌شود و نیازمند عنایت ویژه مردم و مسئولان است.

این مسئول اضافه کرد: در هر ایستگاه مطالعه ایجاد شده 15 عنوان کتاب در 400 نسخه در اختیار علاقه‌مندان به امر مطالعه قرار خواهد گرفت.

شمشیری تصریح کرد: اکنون 2 هزار و 800 کتابخانه با 2 میلیون عضو در کشور وجود دارد که از خدمات کتابخانه‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گفت: ایجاد و تکمیل کتابخانه عمومی استان ایلام یکی از نیازهای اساسی استان ایلام است که باید در اجرای آن تسریع شود.

وی ادامه داد: این طرح تا پایان امسال قرار است در قالب طرح مهر ماندگار تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مردم استان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام نیز در این نشست اذعان کرد: 14 هزار متر مربع فضای کتابخانه‌ای در استان ایلام وجود دارد.

مرتضی محمدزاده افزود: تعداد کتابخانه‌های استان ایلام از 23 باب کتابخانه در سال 87 به 30 باب کتابخانه رسیده است که جای تقدیر دارد.

این مسئول متذکر شد: تعداد کتابخانه‌های عمومی استان ایلام جوابگوی نیازهای مردم کتابخوان استان ایلام نیست و نیاز است کتابخانه مرکزی ایلام هرچه سریعتر افتتاح شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول