اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

مطالعه آثار شهید مطهری برای جوانان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: مطالعه آثار شهید مطهری در شرایط کنونی برای جوانان بسیار سازنده و ضروری است.

مطالعه آثار شهید مطهری برای جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی در جمع بسیجیان شهر گرگان با اشاره به تقارن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز کار و کارگر اظهار داشت: قشر کارگری قشری است که مورد احترام بالاترین و والاترین شخصیت‌ها از جمله امام راحل، مقام معظم رهبری و همچنین پیامبر اکرم(ص) بوده است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که در بحث شهادت و  شهامت الگوهای بسیاری داریم، در حیطه کاری هم باید از الگوهای دینی و وطنی خود پیروی کنیم، تا دیگر ناچار به تقلید از بیگانگان نباشیم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام چند سالی است که با مقدمه‎چینی‎هایی در مسائل فرهنگی، سعی بر نابود کردن ما دارند که با مقاومت‎های آگاهانه مردم در برابر حربه‎هایشان مواجه می‎شوند.

بابایی با اشاره به نقشه‎های دیگر دشمن در زمینه‎های اقتصادی تصریح کرد: آنان با تمام برنامه‎های احمقانه خود در صدد ایجاد وابستگی ما به لحاظ اقتصادی به خود هستند که باز هم جز ناکامی چیزی عایدشان نمی‎شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری زمینه‎سازی‎هایی برای رشد تولید علم و زیرساخت‎های اقتصادی می‎کنند ابراز داشت: با توجه به در نظر گرفتن تمهیدات لازم وظیفه مسئولان و مردم در این زمینه خنثی کردن نقشه‎های شوم دشمنان است.

بابایی افزود: در کنار برگزاری این همایش‎ها باید پیمان مجدد با شهدا و رهبر انقلاب و پرداختن به اجرای دستورات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری خاطر نشان کرد: ترور چنین شخصیت‎هایی متفکر، فیلسوف و فرهیخته از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران حتی تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان سخن امام راحل که فرمودند مطهری حاصل عمر من است اذعان داشت: با توجه به تأکید امام عظیم‌الشأن مبنی بر مطالعه آثار شهید مطهری که بسیار سازنده و مفید هستند ما مسئولان و کارگران باید بدان عمل کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول