اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد

فعالیت سالن‌های مطالعه قزوین در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سالن‌های مطالعه استان قزوین در صورت تقاضا، در ایام تعطیلات و خارج از وقت اداری فعالیت می‌کنند.

فعالیت سالن‌های مطالعه قزوین در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بسیاری از جوانان برای باز شدن سالن‌های مطالعه خارج از وقت اداری و در ایام تعطیلات به ما مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی قزوین از سالن‌های مطالعه‌ای که قصد دارند در ایام تعطیل و خارج از ساعات اداری فعالیت کنند، استقبال می‌کند.

کبودوند ادامه داد: اما به علت مخارج نگهبانی و هزینه‌های جانبی باید افراد متقاضی برای باز شدن سالن‌های مطالعه به حدنصاب برسد.

وی به نرخ جریمه دیرکرد امانات کتاب اشاره کرد و افزود: در سال 91 بر اساس تصمیم کمیسیون جریمه دیرکرد هر کتاب روزی 100 تومان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با اشاره به نرخ بلیط‌های حمام قجر و بلور تصریح کرد: شهرداری در سال جاری نرخ پیشنهادی خود برای بلیط‌های حمام قجر و بلور 700 تومان اعلام کرده است که با مخالفت کمیسیون روبه‌رو شد و همان 500 تومان تصویب گردید.

کبودوند پیرامون آمار بیلبوردها و فیکسچرها قزوین خاطرنشان کرد: دو بیلبورد به همراه 50 فیکسچر در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی قزوین است که به بحث‌های فرهنگی و رسالت سازمان فرهنگی ورزشی اختصاص دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: سازمان زیباسازی 20 درصد فیکسچرها و بیلبوردها را در اختیار شهرداری قرار داده است تا شهرداری آن‌ها را به ارگان‌های دیگر کرایه دهد ولی حق واگذاری بیلبوردها و فیکسچرها را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به پیشنهاد سازمان فرهنگی ورزشی برای کرایه فیکسچرها به ارگان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: اعضا کمیسیون در رابطه با پیشنهاد سازمان فرهنگی ورزشی در خصوص اینکه فیکسچر‌هایش را به ارگان‌های دیگر کرایه دهد، قاطعانه مخالفت کردند.

گفتنی است، در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین نطق پیش از دستور حامد کبودوند عضو شورای اسلامی شهر قزوین و بررسی نامه‌های واصله و مصوبات کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار شورا شهر قزوین قرار گرفت و مبحث آمفی‌تئاترها و نگارخانه‌های قزوین در کمیسیون بعدی تعیین و تکلیف می‌شود.

همچنین در این جلسه 18 مصوبه به تصویب رسید و جلسه با گزارش شهردار قزوین که اهم مشکلات پیش رو در سال جاری بود به صورت غیرعلنی ادامه یافت.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول