اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار فارس خبر داد

اجرای 86 درصد راه آهن شیراز در دولت‌های نهم و دهم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس خواستار حمایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای توسعه راه آهن نوپای استان فارس شد و گفت: حدود 86 درصد از اجرای راه آهن شیراز – اصفهان در دولت نهم و دهم انجام شد.

اجرای 86 درصد راه آهن شیراز در دولت‌های نهم و دهم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره کل راه آهن فارس اظهار داشت: برای اجرای این طرح بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شد.
اردکانی با بیان اینکه سفر با قطار مقرون به صرفه است از استان فارسی‌ها خواست تا برای انجام مسافرت‌های خود از قطار استفاده کنند و به سمت مسافرت با قطار روی بیاورند.
‌وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح‌های خطوط ریلی در دست اجرا در استان فارس اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 898 کیلومتر خط آهن از جمله خطوط راه آهن شیراز - بوشهر - عسلویه به طول 645 کیلومتر، خط آهن شیراز - جهرم - لار - بندرعباس به طول 540 کیلومتر، خط آهن نی ریز - گل گهر -  سیرجان به طول 441 کیلومتر و خط آهن اقلید - سورمق - یزد در استان فارس در حال اجرا است.
اردکانی بیان داشت: با توجه به فراهم بودن برخی زیرساخت‌های صنعتی در این استان از جمله حمل و نقل، می‌توان شیراز را به عنوان یک بندر خشک برای ارائه خدمات به سایر نقاط کشور معرفی کرد.
به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات بهروز تاکی مدیر کل سابق راه آهن فارس قدردانی و مهرداد انصاری به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن فارس معرفی شد.
انتهای پیام/ش30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول