اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه مشهد:

سراشیبی گفتمان غیردینی با آمدن دولت نهم متوقف شد

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه مشهد با بیان اینکه سراشیبی گفتمان غیر دینی با روی کار آمدن دولت نهم متوقف شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب گفتمان اصلی انقلاب را مجددا بازگرداندند.

سراشیبی گفتمان غیردینی با آمدن دولت نهم متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در جمع مدیران شعب و تعدادی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی در محل دفتر امام‌جمعه مشهد اظهار داشت: ریشه اصلی شکل‌گیری موضوع جامعه مدنی وجود جریان‌های سیاسی غیرارزشی بود.
امام‌جمعه مشهد با اشاره به ایستادگی شخص مقام معظم رهبری در مقابل این جریان‌ها افزود: این جریان‌ها سعی در تغییر گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی به سمت و سوی غیر دینی داشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اسلام‌گرایی، استکبارستیزی و مقابله با تجمل‌گرایی از جمله مهم‌ترین اصول و آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب بود که در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی به شکل مناسبی در جامعه در حال شکل‌گیری بود.
وی ابراز داشت: با این حال پس از جنگ تحمیلی نگاه بسیاری از افراد در این رابطه تغییر کرد و این روحیه والا دچار اختلال شد.
علم‌الهدی با اشاره به وجود زندگی افسانه‌ای برای عده‌ای از افراد در قبل از انقلاب، گفت: انقلاب سبب برون‌رفت از این مشکل و تقریبا یکسان‌سازی فاصله‌های طبقاتی شد.
وی تصریح کرد: با این حال در اواخر دولت سازندگی و تمام مدت برقراری دولت اصلاحات، رویه‌های ساده‌زیستی تغییر پیدا کرد.
امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه سراشیبی گفتمان غیر دینی با روی کار آمدن دولت نهم متوقف شد، عنوان داشت: رهبر فرزانه انقلاب گفتمان اصلی انقلاب را مجددا بازگرداندند.
وی با اشاره به تلاش جریان‌های غیر ارزشی و لائیک برای بازگرداندن گفتمان غیر دینی در حوادث پس از انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: این افراد همچنین به انتخابات آتی مجلس نیز چشم دوخته‌اند.
علم‌الهدی با اشاره به نقش تاثیرگذار موسسه مالی و اعتباری مهر در جریان اقتصادی کشور اعلام کرد: این موسسه تنها یک نهاد بانکی نبوده و نباید آن را با بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دیگر مقایسه کرد.
وی بسیجی بودن را مهم‌ترین مولفه و ویژگی این موسسه دانست و افزود: در همین راستا باید هر شعبه موسسه مالی و اعتباری مهر نقش یک پایگاه بسیج را ایفا کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بسیج را مرزبان انقلاب و اسلام ذکر کرد و افزود: بسیج باید در هر موقعیتی از اصول انقلاب دفاع کرده و از تجاوز و انحراف جلوگیری کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول