اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی توسط دولت نهم و دهم

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: طی دولت‌های نهم و دهم برنامه‌های فرهنگی خوبی در کشور صورت گرفته است.

اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی توسط دولت نهم و دهم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسجد حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: جلسه گذشته بررسی مشکلات نرم‌افزاری حسینیه اعظم زنجان بود و در این جلسه رویکرد براساس حل مشکلات سخت‌افزاری مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه باید زمینه توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این مسجد به صورت همزمان پیگیری شود، افزود: عدم توجه به یک بخش موجب عدم توجه به توسعه بخش دیگر می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به طرح جامع توسعه حسینیه اعظم زنجان، این طرح را از طرح‌های بزرگ و تاثیر‌گذار استان معرفی کرد و افزود: باید در اجرای چنین طرح‌هایی که نیات خالصانه و خدمت به مردم در نظر است، روند توسعه مطلوب بوده و رضایت مردم فراهم شود.
وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم برنامه‌ریزی مطلوبی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور دارد، افزود: طی سه سال گذشته از سوی دولت توجه خاصی به مجموعه‌های فرهنگی شده است که باید در جامعه نمود بیشتری داشته باشد.
رئوفی‌نژاد بر ضرورت تکمیل، تجهیز و توسعه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد و افزود: بسیاری از طرح‌های حسینیه اعظم هنوز تکمیل نشده است، که باید به این امر توجه شود.
وی با بیان اینکه پس از توجه به این سه بخش باید برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذاری در استان اجرایی شود، بیان داشت: در صورت تکمیل، تجهیز و توسعه بخش‌های مختلف باید در این مسجد برنامه‌های فرهنگی و معنوی برگزار شود.
استاندار زنجان عدم تکمیل برنامه‌های عمرانی حسینیه اعظم را موجب عدم توجه به برنامه‌های فرهنگی تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: اگر مشکلات این مسجد حل نشود بسیاری از مسائل آن باقی می‌ماند.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات مالی این مجموعه معنوی در استان موجب رفع بن‌بست‌ها و خروج از وضعیت فعلی می‌شود، که تعامل و رویکرد جدی دست اندرکاران موجب حل مشکلات آن می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به درآمدهای سالانه حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: درآمد سالانه بیش از 2 میلیارد تومان موجب اجرای برنامه‌های مختلف می‌شود که باید مطالبات مردم نیز در این زمینه در نظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: نباید وجود ذهنیت‌هایی موجب عدم توجه به این مجموعه شود، بلکه باید در این زمینه با نزدیک کردن افکار مختلف به هم بسیاری از مشکلات را حل کرد.
استاندار زنجان بر ضرورت اجرای پروژه‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این امر صورت گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول