اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت مازندران:

عرصه تولید در مازندران را با کمک بانک‌ها رونق می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، رونق عرصه تولید با کمک بانک‌ها را مهم‌ترین کار این سازمان در سال‌ جاری عنوان کرد.

عرصه تولید در مازندران را با کمک بانک‌ها رونق می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مرتضی هاشم‌پور صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی صاحبان صنعت مازندران بیان داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به شایستگی به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، این جلسه به عنوان نخستین نشست در راستای بررسی مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی  برگزار شده است.

هاشم‌پور تصریح کرد: نامگذاری ارزشمند از سوی رهبری می‌تواند در جهش تولید و تقویت عرصه کسب و کار اثر مناسبی بگذارد که مقدمات این کار در سال‌های اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف و جهاد اقتصادی تهیه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نزدیک شدن به آنچه که کشورهای توسعه یافته از مجرای تولید ملی به آن دست یافتند را مهم‌ترین رویکرد کشور دانست و بر ضرورت آن تاکید کرد.

این مسئول ابراز داشت: در اواخر سال گذشته در نشستی که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در قالب سه کارگروه برگزار شد، مباحث زیرساخت‌ها، دستگاه‌های متولی امور اقتصادی و بانک‌ها را مرور کردیم و به جمع‌بندی‌های مناسبی دست یافتیم.

وی متذکر شد: امیدواریم تعهدات به شایستگی اجرا یا در حال اجرا شدن باشد تا با این تمرین مدیریتی عمل به منویات رهبری از تولید ملی در کشور و استان حمایت کنیم و با پیوند مناسب دستگاه‌های ذی‌ربط  گام‌های خوبی برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران رونق عرصه تولید با کمک بانک‌ها را مهم‌ترین کار این سازمان در سال‌ جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول