اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نکا:

پدافند اقتصادی تنها راه افزایش تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نکا گفت: پدافند اقتصادی بدون شک تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمن و افزایش تولید ملی است

پدافند اقتصادی تنها راه افزایش تولید ملی است

 هادی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: تولید ملی، قدرت ملی به همراه دارد و ما با دارا بودن تولیدات داخلی قابل رقابت با کشورهای دیگر می‌توانیم دشمن را به زانو در آوریم.

وی بیان داشت: اکنون با توجه به تحریم‌های مختلف اقتصادی نیز ایران رشد قابل توجهی در مسائل اقتصادی دارد و بدون حمایت کشورهای دیگر در حال گذران مسائل اقتصادی است.

خلیلی با بیان اینکه یکی از اهرم‌های فشار و قدرت در صحنه جهانی برتری تکنولوژی و اقتصاد است، خاطرنشان کرد: تا مادامی که جامعه به این اهرم مسلط و مجهز باشد می‌تواند در جوامع مختلف قدرت‌نمایی کند.

وی ادامه داد: شعار حمایت از تولید ملی و رسیدن به مرز خودکفایی در قطع وابستگی به بیگانگان نهفته است و وقتی از وابسته بودن به آنان رها شدیم می‌توانیم با استفاده از خرد و فکر ایرانی، کشور ما را در جهان متبلور کنیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نکا ادامه داد: در بعد از انقلاب شیب ملایم حمایت از تولید ملی در دستور کار قرار گرفته است و با اختصاص اعتبارات مناسب به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران شاهد پیشرفت‌های فراوانی در تولیدات داخلی هستیم که این امر در سال جاری با توجه به فرمایشات رهبری با رشد قابل توجهی روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران به علت تلاش مضاعف دشمن برای  به زانو در آوردن ایران و ایرانی باید تلاش ما برای خودکفایی اقتصادی بیش از گذشته باشد تا برای رونق اقتصادی  و قطع وابستگی‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول