اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تولید ملی با مارک خارجی افتخار نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ارائه تولیدات ملی با مارک خارجی افتخار نیست.

تولید ملی با مارک خارجی افتخار نیست

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد در حاشیه همایش کارگران بسیجی استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اظهار تاسف از فرهنگ غلط جامعه در اقبال به تولیدات خارجی اظهار داشت:‌ این فرهنگ غلط به گونه‌ای در تولید‌کننده داخلی نیز تاثیر داشته که گاه تولید با کیفیت داخلی با مارک خارجی عرضه می‌‌شود که این در عین حال که نشان دهنده مقبولیت کالای داخلی است اما در افزایش روحیه خودباوری یک نقص آشکار است.

وی نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها را به فرهنگ‌سازی مناسب در استفاده از تولیدات داخلی دعوت کرد و گفت:‌ اگر شاخص امروز ما سخنان و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است که بارها گفته‌اند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند پس ما با تکیه بر این شاخص می‌توانیم در عرصه مقابله با استکبار همانند هجمه‌ها و تهدیدهای اوایل انقلاب پیروز شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بحث خود‌باوری و اعتماد به نفس تاکید شده از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک ایده موفق در عرصه مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمنان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سایه تفکر امام راحل و عمل به شعار " ما می‌توانیم " ملت ایران مرزهای علم و عمل را در حوزه‌های هسته‌ای ، دفاعی، پزشکی و فناوری‌های جدید درنوردیدند و با تکیه بر همین اعتماد به نفس و خودباوری است که در سنگر تولید ملی نیز می‌توانیم کار موثری کنیم.

کاملی‌فرد با یادآوری توطئه‌های متعدد استکبار به ویژه حادثه طبس در سال 59 نیز بیان داشت: ابرهه زمان با تمام قوا و پیش‌بینی‌ها به طبس آمده بود تا شاید بتواند ضربه کاری به ایران وارد کند اما شن‌ها کار ابابیلی کردند و بدون اینکه تیری به سوی دشمن شلیک شود خود آنها به اذن الهی زمین‌گیر شده و کاری از پیش نبردند.

این مسئول با اشاره به توفیقات 34 ساله ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ادامه داد: آنچه را که ما در مقابل دشمن به عنوان پیروزی و کامیابی به دست آوردیم در سایه خودباوری، اعتماد به نفس، ایمان، پایداری و  انسجام ملی بوده است که در سر‌شاخه اصلی خود رهبری داهیانه امام و رهبر معظم انقلاب نیز یک اصل اساسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: در سنگر کار و تولید و خودکفایی اقتصادی همچنان با تکیه بر مولفه‌های یاد شده می‌توانیم راه پیشرفت و فلاح را به سرعت بپیماییم و بر آخرین تیر دشمنان که ایجاد مشکلات اقتصادی در این کشور است فائق آییم و استقلالمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول