اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش سردار شهید جعفر زوار قلعه‌لر برگزار شد

یوسفعلی‌زاده: افرادی که برای تولید ملی تلاش دارند، رزمنده هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی تاکید کرد: تمام کسانی که در سال جاری این شعار سال را مبنای عمل خود قرار داده‌اند و با تکیه بر این دو ویژگی جهاد، به پیش می‌روند، مجاهد و رزمنده محسوب می‌شوند.

یوسفعلی‌زاده: افرادی که برای تولید ملی تلاش دارند، رزمنده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در همایش سردار شهید جعفر زوار قلعه‌لر شهید شاخص قشر کارگری در خراسان‌شمالی با تبیین موضوع جهاد در عرصه‌های کاری امروز اظهار داشت: زمانی جهاد در جبهه‌های جنگ سخت پیش روی همه ما بود و جنگ در رأس امور قرار داشت و این دوران شکوهمند با عزت و شرف در تاریخ این ملت ثبت شد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی باید به همه فنون دفاع آراسته باشد و در حوزه اقتصادی، سیاست، فرهنگ و ... نیز باید جهادگرانه عمل کرد، در گذشته تعابیری همچون جهاد اقتصادی برای ملت ما بیگانه بود اما بر مبنای اسلام و بر اساس منویات مقام معظم رهبری انسان می‌تواند در تمام شئون زندگی‌اش مجاهد باشد.

یوسفعلی‌زاده کوشش خستگی‌ناپذیر در مقابله با دشمن و با هدف جلب رضایت خداوند را دو ویژگی کار جهادی عنوان کرد و گفت: بسیاری از شهدا به‌ویژه شهید برونسی با داشتن این دو ویژگی چه در زمانی که در عرصه کار و کارگری فعالیت داشت و چه زمانی که در جبهه‌ها فرماندهی جنگ را بر عهده گرفت، یک مجاهد بود.

وی تصریح کرد: از نظر ما تمام کسانی که در سال جاری این شعار سال را مبنای عمل خود قرار داده‌اند و با تکیه بر این دو ویژگی جهاد به پیش می‌روند، مجاهد و رزمنده محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اظهار داشت: برای مجاهدت در راه خدا، همیشه نیاز به به دست گرفتن اسلحه نیست بلکه این مهم می‌تواند با تولید ایرانی و تکیه بر مصرف کالاهای داخلی به منظور پیشرفت جامعه اسلامی نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی قصد دارد با تحریم‌ها و سنگ‌اندازی‌ها و ایجاد مشکلات در مسیر ملت ایران، در مقابله و جنگ با او برآید، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که ما در حوزه اقتصاد با دشمنان درگیر هستیم و از این رو همه برای تحقق شعار محوری سال وظیفه داشته و باید تلاش کنند.

یوسفعلی‌زاده استعدادهای استان در حوزه تولیدات دامی و کشاورزی و ... را مورد اشاره قرار داد و افزود: جامعه کارگری استان باید بداند که فصل جهاد و رزم این قشر فرا رسیده و باید با کوشش خستگی‌ناپذیر در این حوزه فعالیت داشته باشند.

به گزارش فارس، این آیین در تالار اجتماعات اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی برگزار و از عوامل برگزاری روز بسیج کارگری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول