اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

استکبار جهانی از ترویج تفکر شیعه در دنیا واهمه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: امروز استکبار جهانی از قدرت گرفتن اسلام و مسلمانان و به ویژه از ترویج تفکر مکتب شیعه ترس و واهمه زیادی دارد.

استکبار جهانی از ترویج تفکر شیعه در دنیا واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین با اشاره به حضور گسترده، خودجوش و فعال هیئت‌های مذهبی این شهرستان در مناسبت‌ها و آیین‌های مختلف مذهبی، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از قدرت گرفتن اسلام و مسلمانان و به ویژه از ترویج تفکر مکتب شیعه ترس و واهمه زیادی دارد.

وی افزود: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ اعتقادات و عزم راسخ خود را از همین مجالس و مراسم عزاداری و مذهبی برگرفته بودند و اکنون نیز به برکت همین اعتقادات و حرکت در مسیر مکتب ناب تشیع ملت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در دنیا شده است.

امام جمعه بشرویه تأکید کرد: برگزاری هرچه پرشور و با شکوه‌تر آیین‌های مذهبی مانند گرامیداشت ایام فاطمیه منجر به نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ فاطمیه و تشیع می‌شود.

*هیئت‌های مذهبی باید احیاگران تفکر فاطمی باشند

مسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی نیز گفت: هیئت‌های مذهبی باید بتوانند تفکر فاطمی را احیا کرده و تاثیرات معنوی بر جامعه بگذارند.

حجت‌الاسلام احمد رضایی اظهار داشت: هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی ما به‌عنوان دانشگاه‌های مکتب اهل بیت (ع) باید بتوانند انسان ساز بوده و تاثیرات معنوی قوی از خود به جا بگذارند.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی باید بیش از پرداختن به سایر امور باشد، چرا که انجام فعالیت‌های فرهنگی ماندگار و تاثیرگذار است.

مسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید احیاگران تفکر فاطمی بوده و منتقل کننده پیام ارزشمند دخت نبی اکرم(ص) به جهانیان باشند.

رضایی تأکید کرد: برنامه‌های مربوط به ایام فاطمیه باید به شکلی برگزار شود که در شأن آن حضرت بوده و تفکر، منش و سیره حضرت زهرا(س) را به خوبی طرح و بازگو کند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول