اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خوزستان:

قرآن حافظ کشور ما در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، قرآن را حافظ کشور در برابر استکبار جهانی دانست.

قرآن حافظ کشور ما در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان محسن بهرام‌زاده عصر امروز در نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی خوزستان که در بهبهان برگزار شده است، اظهار کرد: با قرآن بودن در این دنیا نیز تأثیرات فراوانی داشته که اگر کمی به اطراف خود و مسایل اتفاق افتاده توجه کنیم، شاهد همه این اثرات خواهیم بود.

وی افزود: امروز استکبار به راحتی وارد افغانستان می‌شود، در پاکستان اقدامات تروریستی انجام می‌دهد، به راحتی وارد خاک عراق شده و آنجا را به خاک و خون می‌کشد، اما جرأت نگاه بد انداختن به ایران اسلامی را ندارد.

بهرام‌زاده ادامه داد: این استعماگر، پا به هر خاکی می‌گذارد، بسیاری از نظام‌ها در برابر او تسلیم شده و از وی تمکین می‌کنند، اما در ایران اینگونه نبوده که همه این موضوعات تنها یک دلیل داشته و آن نیز همراه بودن با قرآن است.

وی خاطر نشان کرد: هرسال کنگره آمریکا برای مبارزه با انقلاب اسلامی، میلیون‌ها دلار اعتبار اختصاص می‌دهد اما در پایان همان سال، وقتی با قرآن، نه تنها رهبر ما از سر و صدای این دولت‌ها هراسی نداشته که حتی جوانان، نوجوانان و کودکان ما نیز دولت‌های استکبار را نام برده و فریاد مرگ بر ظلم و استکبار را سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: همین موضوع باعث می‌شود که در هر مذاکره 1+5 و کشور ما، نمی‌توانند علیرغم تهدیدها و اقدامات خود، مسئولان ما را ترسانده و به نتیجه‌ای برسند و این چیزی جز نتیجه دنیوی انس با قرآن نیست. نگاهی به مسیر طی شده می‌اندازیم، آنها به عقب رفته و ما گام‌های محکم و استوار فراوانی به سمت جلو برداشته‌ایم.

بهرام‌زاده ادامه داد: پیوند با قرآن، صاحب قرآن و اهل‌بیت و معصومین باعث شده است که استکبار هر حیله‌ای را به کار می‌بندد، در مقابل ملت و رهبر ما عقب‌نشینی کرده و تسلیم می‌شوند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان همچنین به نقش قرآن در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در همین بهبهان که در این چند روز میزبان نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی خوزستان بوده است، اصابت یک موشک به مدرسه راهنمایی شهید پیروز، 74 مظلوم را به شهادت رساند، اما با همراه بودن با قرآن، نه تنها مردم این شهر مانند دیگر شهرهای کشور، نترسیدند بلکه نیروهای بیشتری را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند.

بهرام‌زاده در پایان ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره در بهبهان اظهار امیدواری کرد در پایان این مسابقات قرآنی، تأثیر قرآن‌دوستی در فضای دل‌های مردم این شهرستان ماندگار شده و موجب خیر و برکت در این شهر و زندگی مردم آن شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول