اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

درآمد تسلیحاتی استکبار جهانی از سایر درآمدهایش بیش‌تر است

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: درآمد تسلیحاتی آمریکا از درآمدهای این کشور در سایر بخش‌ها بیش‌تر است.

درآمد تسلیحاتی استکبار جهانی از سایر درآمدهایش بیش‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیراحمد آزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز 29 فروردین و دلایل نام‌گذاری این روز با نام روز ارتش، اظهار داشت: تنها نیرویی که طی هشت سال دفاع مقدس به طور مستقیم پنجه در پنجه آمریکا انداخته بود نیروی دریایی ارتش است.

وی با اشاره به مبارزات مؤثر ناوشکن‌های سهند و جوشن و شهادت نیروهای این ناوشکن در خلیج فارس افزود: رزم نیروی دریایی ارتش در کنار سایر رزم‌ها، مظلوم مانده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ادامه داد: بزرگ‌ترین خسارتی که نیروی دریایی ارتش به آمریکا و استکبار جهانی وارد کرده، این است که 32 سال است که دست این کشورها را در تعدی به کشور ایران کوتاه کرده به گونه‌ای که تمام راهبردهای غرب در قبال ایران به شکست انجامیده است.

آزاد با بیان اینکه غربی‌ها پیش از انقلاب برای ایران راهبردهای 10 ساله می‌نوشتند، گفت: این راهبردها پس از انقلاب به راهبردهای پنج ساله و پس از جنگ به راهبردهای دوساله کاهش یافت.

وی بیان داشت: الان نیز معتقدیم که راهبردهای دشمن در قبال ایران روزانه شده است که این امر نشان از اقتدار و قوت ایران اسلامی دارد.

این مسئول با بیان اینکه آرایش حضور کشورهای غربی پیرامون ایران گازانبری است، تأکید کرد: این‌گونه آرایش به معنای ماندن استکبار و ایادی آن پشت مرزهای ایران است.

آزاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملیات‌های هماهنگ و حساب شده نیروی دریائی ارتش سبب شد این نیرو در روزهای اولیه جنگ نبض اقتصادی جنگ عراق را با انهدام اسکله‌های البکر و الامیه، در دریا از کار بیاندازند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریائی ارتش در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر نظر وی پیرامون سفر دفاع موشکی، در کشورهای عربی افزود: نباید فراموش کرد که درآمد تسلیحاتی آمریکا از تمام درآمدهایش بیشتر است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول